جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۷

حمایت‌حجاریان از نامزدی‌هاشمی/ ما زن مطلقه‌ایم نه دختر 14 ساله!

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 271371
در جلسه شورای اصلاحات برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری رای گیری شد.
حمایت‌حجاریان از نامزدی‌هاشمی/ ما زن مطلقه‌ایم نه دختر 14 ساله!
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در این رای گیری بیشترین آرا به ترتیب متعلق به افراد ذیل بوده است:

1- علیرضا بهشتی 2- بیژن زنگنه 3- حبیب الله بیطرف 4- محمد صدر 5- مصطفی محقق داماد 6- اسحاق جهانگیری 7- محمد رضا عارف.

اعضای مجمع روحانیون تاکید بیشتری بر کاندیداتوری محقق داماد دارند اما اعضای حزب کارگزاران معتقد به معرفی کاندیدا از شورای مرکزی کارگزاران هستند. با توجه به بیماری محمد علی نجفی، برای وی رای گیری انجام نشد و حسن روحانی هم از لیست شورای اصلاحات کنار گذاشته شد.

در همین حال، خبرها حاکیست سعید حجاریان به صف حامیان کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پیوسته است. وی جلسات متعددی با اصلاح طلبان داشته تا آنها را برای دعوت و حمایت از نامزدی هاشمی متقاعد کند.

از دیگر سو، عبدالله نوری، دیگر فعال تندرو اصلاح طلبان در جلسه اصلاح طلبان با رد هر گونه پیش شرط برای ورود به صحنه انتخابات گفته است: "حکایت ما اصلاح طلبان حکایت دختر 14 ساله نیست ما همچون زن مطلقه سه شوهر دیده ای هستیم که ناز ما دیگر خریدار ندارد و به هر قیمت ممکن باید خود را به نظام تحمیل کنیم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زن سه طلاقه اگر عقل داشته باشد توی خانه میماند و هی برای پیدا کردن خواستگار به این و آن التماس نمیکند چون میداند موجب تحقیر و آبرو ریزی خودش میشود البته مگر اینکه این زن سه طلاقه بفهمد که کنار نشستنش به معنای مرگش میباشد که در این صورت باید به او حق داد که از روی ناچاری خود را بزک کرده و رنگ و روغنی به خود بزند .
مصطفی
خوبه خودتون هم میدونید . حداقل افرادی رو معرفی کنید که حداقل یه ذره شانس داشته باشند
ایرانی
نامزدی هاشمی از طریق اصلاح طلبان افتضاح جدیدی برای هاشمی خواهد بود
اصلاح طلبان بخواهند وارد انتخابات شوند توسط مردم و نیروهای حزب الله سر جای خودشان نشانده خواهند شد.ما دیگر اجازه ی ورود نا محرمان و فاسدان به صحنه ی انتخابات اسلامی را نمی دهیم
امیر
هاشمی عاقل ترازاین حرفاست که دم به تله ی اصلاح طلبان نان به نرخ روزوفریبکاربدهد.البته اگرفرزندانش همچون دفعات قبل گرفتارش نکنند.
علي رضا بهشتي همان نبود كه جزوات براندازي از خونش پيدا شد؟
علی
Kyrgyzstan
دوست عزیز
علیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی است !
جهان سانسور نکن