پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هم لپ تاپ هم کامپیوترشخصی +تصاویر

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 270994
رایانه یکی از وسایل بسیار مهم در زندگی این روزها مردم است و نبود آن می تواند باعث برز برخی مشکلات نیز بشود چرا که امروزه بسیاری از کارها را می توان با رایانه ها انجام داد.
هم لپ تاپ هم کامپیوترشخصی +تصاویر
 به گزارش  جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، انتخاب از میان لپ تاپ و رایانه شخصی(PC) کاری بسیار دشوار است چرا که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و می تواند در موارد مختلفی به کمک شما آیند.
 
"Kévin Depape" به تازگی دستگاهی را طراحی کرده است که می تواند انتخاب را بسیار آسان کند چرا که قابلیت تبدیل شدن میان رایانه شخصی و لپ تاپ را دارد.
 
 
 
این دستگاه که به آن لپ تاپ "هیبریدی" نیز گفته می شود در ظاهر بسیار شبیه به لپ تاپ های ساده است اما با باز کردن آن متوجه خواهید شد که دارای کیبوردی قابل جدا شدن است.
 
شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ 14 اینچی استفاده کنید و یا اینکه اگر نیاز به رایانه خانگی دارید تنها کافی است تا کیبورد را جدا کرده و صفحه نمایش لپ تاپ را از وسط صاف کنید. حال شما یک رایانه با صفحه نمایش 21 اینچی دارید که با بلوتوث به کیبورد متصل شده است.
 
 
 
تاچ پد لپ تاپ نیز میتواند از کیبورد جدا شده و به عنوان موس از آن استفاده کنید. این رایانه تمامی انرژی خود را از باتری میگیرد و البته در حالت رایانه شخصی بهتر است آن را به برق متصل کرد.
 

این لپ تاپ هیبریدی این روزها در حد طرح است و به نظر می رسد سونی کمپانی است که از آن حمایت می کند و قرار است تا چند سال آینده با گسترش صفحه های انعطاف پذیر آن را تولید و وارد بازار کند.






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *