چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

واکنش به لباس زننده همسر نتانیاهو

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 270849
لباس همسر نتانیاهو نه تنها انتقاد صهیونیست های مذهبی را به دنبال داشت بلکه انتقاد مردم عوام و فعالان مد را نیز برانگیخت.
به گزارش جهان به نقل از افکار، سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، خشم صهیونیست ها را با پوشش زننده خود در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره کنست، برانگیخت. لباس او به گونه ای بود که شانه ها، شکم و زیر زانوی او مشخص بود.

به گزارش السومریا، لباس همسر نتانیاهو نه تنها انتقاد صهیونیست های مذهبی را به دنبال داشت بلکه انتقاد مردم عوام و فعالان مد را نیز برانگیخت؛ چرا که گفته می شود لباس سارا نتانیاهو برای حضور در مراسم مذهبی کنست مناسب نبود. تعدادی از منتقدان خطاب به وی گفتند که او بهتر است کمی از کارلا برونی و میشل اوباما تقلید کند و یاد بگیرد.

یک وبسایت اسرائیلی متخصص در امور مذهبی یهودیان، مقاله ای تحت عنوان " سارا نتانیاهو، توهین برای ما" نوشت و در آن از انتشار تصویر او خودداری کرد. در ادامه این مقاله لباس همسر نتانیاهو را "مستهجن" عنوان کرد.

یکی از کارشناسان به نتانیاهو پیشنهاد کرد که برای خرید لباس همسرش به آمریکا برود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *