کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه نامحدود مرغ منجمد به بازار

18 بهمن 1391 ساعت 9:27

عرضه نامحدود مرغ منجمد با قیمت کیلویی پنج هزار و صد تومان از فردا آغاز می شود .


به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، استاندار تهران با اعلام این خبر گفت : با توجه به نوسانات نرخ مرغ در چند روز اخیر و با هدف کنترل بازار از فرداچهارشنبه عرضه نامحدود مرغ منجمد و بدون محدودیت در 273 نقطه در شهر تهران و شهرستانهای استان تهران آغاز می شود .
 
مرتضی تمدن در خصوص عرضه میوه شب عید اظهارداشت: حدود 17 هزار تن انواع میوه ذخیره سازی شده است که از 20 اسفند تا 13 فروردین در همه شهرستانهای تهران و شهر تهران بصورت نامحدود عرضه خواهد شد .
 
وی افزود : این میوه ها در 73 نقطه تهران و شهرستانها بدون هیچ گونه محدودیتی عرضه  خواهد شد .
 
تمدن در خصوص بازرسی ها و نظارت بر بازار پایان سال نیز خاطر نشان کرد:  8 پایگاه اصلی بازرسی و نظارت بر قیمتها در 22 نقطه تهران و همه شهرستانها را برعهده خواهند داشت .
 
وی افزود : بازرسان با فعالیت 700 بازرسی اصلی و 1000 بازرس افتخاری با عنوان طرح ویژه بازرسی نوروز 92 از اول اسفند ماه آغاز می شود.
 
استاندار تهران همچنین گفت : برای بررسی سریع پرونده های گران فروشان 55 پایگاه مربوط به تعزیرات در استان تهران فعال خواهد شد .
 
وی افزود : 350 تیم بازرسی مشترک از بازرسی  و تعزیرات استان بصورت گشت زنی و سرزده کار نظارت بر عرضه کالاها و قیمت ها را برعهده خواهند داشت .
 
تمدن گفت : بازرسی ها با لباسهای متحدالشکل و شماره مشخص 124 که تلفن بازرسی است فعالیت می کنند .
 
استاندار تهران خاطر نشان کرد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با قیمت های مصوب و دارای تخفیف  در شهر تهران و شهرستانها از 25 بهمن آغاز بکار می کنند و قیمتهای عرضه شده هم بطور میانگین 20 درصد پایین تر از قیمت های مصوب خواهد بود .


کد مطلب: 270483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/270483/عرضه-نامحدود-مرغ-منجمد-بازار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com