چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

وقتی یک پسربچه از حقوق ایران دفاع می‌کند

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 270201
استقبال از فیلم "تنهای تنها تنها" ساخته احسان عبدی‌پور با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
به گزارش جهان، فیلم "تنهای تنها تنها" با نام قبلی "رنجرو" امروز در برج میلاد در سانس سوم روی پرده رفت. این فیلم با سالن پر به نمایش در آمد. به طوریکه تا پایان تیتراژ هیچ کدام از مخاطبان از روی صندلی های خود بلند نشدند و در نهایت هم سه بار فیلم را تشویق کردند.

حتی دوباره با روشن شدن چراغها به سمت عوامل فیلم در سالن رفتند و به آنها تبریک گفتند و دوباره دست اندرکاران فیلم را تشویق کردند. این برای اولین بار در این دوره جشنواره بود که فیلمی تا این حد مورد تشویق قرار می گیرد.

این فیلم کارگردانی  احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ادریس عبدی‌پور از تولیدات صدا و سیمای مرکز بوشهر است. این فیلم  داستان پسری است که در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر (هلیله) با پسر روسی از خانواده مهندس های نیروگاه دوست می شود و اتفاقات جدیدی رقم می خورد. این فیلم که غرور ملی و روحیه صلح طلبی ایرانیان را نشان می‌دهد.

میثم فرهومند، آرمان هوانسیان، ابراهیم تمهید، عباس جوادی، آنا پانوسیان، تیگران خزمالیان، عباس باک، حسین قفلی، محسن مکاری و غلامرضا فرح زاده برخی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم را بیشتر می توان فیلمی در ژانر کودک و نوجوان دانست.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *