شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان بهره برداری از متروی کرج

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 269788
استاندار البرز گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده متروی کرج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 به گزارش جهان، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان بازدید از روند احداث مترو در کرج اظهار داشت: فاز اول مترو کرج در شش ماهه اول 92 افتتاح می‌شود که گامی اساسی در جهت خدمات رسانی به مردم و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی در این استان محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مرحله نخست این پروژه که به طول هفت کیلومتر است سال آینده افتتاح می‌شود.
 
استاندار البرز با اشاره به این که با تلاش مسئولان پروژه قطار شهر کرج با سرعت و به صورت مطلوب در حال اجرا می‌باشد افزود: امیدوارم هر چه سریع‌تر بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم تا گره‌ای از ترافیک کلانشهر کرج گشوده شود.
 
عربیان تأکید کرد: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در استان البرز و نیاز مردم به حمل و نقل عمومی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نیاز مردم در این زمینه را تأمین کرده و مشکلات آنان را در این بخش مرتفع سازیم.
 
وی گفت: هم اکنون کلانشهر کرج با توجه به افزایش نرخ جمعیت و تردد بیش از حد خودروها با مشکلات ترافیکی بسیار زیادی مواجه است که می‌طلبد هر چه سریع‌تر اقدامات مناسبی را به منظور رفع گره‌های ترافیکی در این کلانشهر انجام دهیم.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *