جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

احمدی‌نژاد: خلبان به من گفت عالیست

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 269693
رییس‌جمهور تاکید کرد: توسعه قدرت نظامی ملت ایران برای تجاوز به حقوق دیگران و توسعه‌طلبی نیست بلکه یک امر بازدارنده و دفاعی است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از جدیدترین جنگنده بومی ساخت وزارت دفاع با نام «قاهره 313» در جمع خبرنگاران گفت:‌ رونمایی از این دستاورد را به ملت ایران و تمام متخصصان این پروژه و نیروهای مسلح کشور تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های جنگنده قاهره 313 افزود:‌ طراحی و ساخت این جنگنده توسط متخصصان ایرانی انجام شده است و این یکی از ویژگی‌های مهم پروژه محسوب می‌شود. این جنگنده تقریبا تمام ویژگی‌های مثبت هواپیماهای جنگنده پیشرفته دنیا را داراست.
 
رییس‌جمهور در ادامه اظهار کرد:‌ خلبان این جنگنده که دارای تجربیات فراوان است به من گفت که این جنگنده عالی و دارای توانمندی‌های بسیار بالایی است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه "ساخت این جنگنده نشان‌دهنده اعتماد به نفس، بیداری و حرکت مستمر ملت ایران به سمت پیشرفت است"، گفت: ملت ایران، ملتی با تاریخ و فرهنگ چندین هزار ساله است و در زمانی پایگاه علمی جهان بوده و در عرصه جهان می‌درخشیده است.
 
رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود گفت: طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده «قاهر 313» و همچنین پیشرفتهای ایران در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد که متخصصان ما از مرزهای دانش در حال عبور هستند و هیچ امر، هیچ کالا، هیچ دستگاه و هیچ پیشرفتی خارج از متخصصان ما نیست. این نشان‌دهنده عمق ایمان و تعهد دانشمندان و متخصصان و صنعتگران کشور ما به ارزش‌های الهی، آرمان‌های ملت‌های ایران و استقلال ملت است.
 
وی افزود: مطمئن هستم که ذره ذره این هواپیما با عشق ، ایمان، تعهد ساخته و طراحی شده است و آماده است که ان‌شاءالله با همین ویژگی‌ها پرواز کند.
 
رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: توسعه قدرت نظامی ملت ایران برای تجاوز به حقوق دیگران یا برای توسعه‌طلبی نیست، بلکه یک امر بازدارنده و دفاعی است. تجلی استعداد جوانان و متخصصان ایرانی برای صیانت از خود با کمترین هزینه‌ها و انسانی‌ترین روش‌هاست و این رونمایی را به همه نیروهای مسلح، نیروی هوایی، وزارت دفاع و همه متخصصان و کسانی که برای خلق چنین اثری زحمت کشیده‌اند تبریک می‌گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودت هم عالی هستی