جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش صالحی به ادعای شکست مذاکرات

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 268904
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص ادعای شکست مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی برخی از کشورها خصوصا آمریکا گفت: مذاکرات ایران و آژانس رو به جلو است و اگر کسی در این خصوص قصد اظهارنظر دارد بهتر است از جانب خود سخن بگوید نه به عنوان متولی و سخنگویی آژانس.
 به گزارش جهان، علی اکبر صالحی تصریح کرد: نمی دانم آمریکا چه دخالتی در امور آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد؟ ما در حال مذاکره و صحبت با آژانس هستیم، آمریکا که سخنگو و متولی آژانس نیست که بخواهد از سوی این نهاد بین المللی اظهارنظر کند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا اگر قصد دارد اظهارنظری کند بهتر است از جانب خود سخن بگوید نه از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی.
 
وزیر امور خارجه تاکید کرد: بحث مذاکرات در مجموع مسائل حقوقی و پیچیده ای است که در حال پیشروی و رو به جلو است و باید با صبر و حوصله عمل کرد.
 
به گزارش دولت صالحی گفت: این جلسات اگر بنا به اظهار نظر برخی همچون آمریکا که مدعی شکست مذاکرات هستند شکست خورده بود ادامه پیدا نمی کرد در حالی که جلسات در حال برگزاری است و این خود نشان از حرکت رو به جلو مذاکرات دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *