جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فوتبال ساحلی ایران جهانی شد

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 268338
در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی فوتبال ساحلی که امشب در شهر دوحه قطر برگزار شد، تیم ایران موفق شد برابر امارات به پیروزی دست یابد.
به گزارش جهان به نقل از  مهر، تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر امارات ضمن صعود به دیدار نهایی رقابتهای فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، جواز حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی را کسب کرد.

 در این بازی مسلم مسیگر، حسن عبدالهی و محمد علی مختاری برای تیم ایران گل زدند تا این تیم ضمن صعود به دیدار نهایی جام، جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی را کسب کند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی هم تیم‌های فوتبال ساحلی استرالیا و ژاپن از ساعت ۲۰:۴۵ جمعه به وقت تهران به مصاف هم می‌روند تا دیگر فینالیست‌ مسابقات و دومین تیم صعود کننده به جام جهانی مشخص شود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابتها شنبه برگزار می‌شود که برنده دیدار رده‌بندی به عنوان سومین تیم آسیایی به جام جهانی صعود خواهد کرد. دیدار فینال هم پس از بازی و راس ساعت ۲۰:۴۵ به وقت تهران انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *