جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مدارس چهارشنبه ۱۱ بهمن تعطیل نیست

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 268159
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور روز چهارشنبه ۱۱ بهمن دایر است و برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص «وضعیت دایر یا تعطیل بودن مدارس در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن به دلیل قرار گرفتن بین دو روز تعطیل» اظهار داشت: مدارس کشور روز چهارشنبه ۱۱ بهمن دایر است و هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس کشور روزهای پنج‌شنبه تعطیل است، زنگ «انقلاب» به طور همزمان در ساعت ۹:۳۳ صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن در مدارس کشور نواخته می‌شود.
 
، سه‌شنبه ۱۰ بهمن به مناسبت روز ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و روز ولادت امام جعفر صادق (ع)، تعطیل عمومی است و روزهای پنج‌شنبه نیز مدارس کشور تعطیل است به همین دلیل روز چهارشنبه ۱۱ بهمن، بین دو روز تعطیلی قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زیاد جدی نگیرید تعطیل می شود
United States
سلام
اقا یه لطف کنید تعطیلی 5 شنبه های دبیرستان مفیدی(اسلامشهر)وپیگیری کنید به هر کجا که بگید مراجعه شده...
اسما
United States
این واقعا یک ظلم برای دانش اموزان هست خواهشا یک تجدید نظری بکنید فکر کنید امروز تعطیل فردابریم مدرسه پس فردا هم تعطیل این بی انصافی نیست؟؟؟ بلکه خیلی ها برنامه ریزی کردن تو این 4 روز برن مسافرت؟؟؟؟ خواهشا اگه میشه تعطیل کنید چون ما خودمونم برنامه ریزی کردیم