جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیش بینی حجازی از دربی پایتخت

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 268001
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هر 50 سال یک‌بار اتفاقی مانند آنچه که در دربی سال 90 رخ داد در فوتبال اتفاق می‌افتد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آتیلا حجازی در مورد دربی 76 اظهار داشت: معمولاً دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس زیبا از کار درنمی‌آید اما دربی 76 شاید متفاوت باشد به دلیل آنکه هر دو تیم تقریباً‌ شرایط خوبی دارند و با وجود بازیکنان ملی‌پوش زیاد در تیم انتظار می رود که بازی خوبی از کار در بیاید.
 
وی در مورد حضورش در دربی‌های گذشته گفت: من در سه دربی از آن چهار دربی معروف که بردهای متوالی داشتیم حضور داشتم، ما با اقتدار کامل پرسپولیس را شکست دادیم و سختی برای پیروز شدن نکشیدیم. هم برد 2 بر صفر و هم پیروزی 3 بر صفر در جام حذفی در برتری مطلق استقلال رقم خورد.
 
حجازی در مورد دربی سال 90 و شکست 3 بر 2 اظهار داشت:‌ آن بازی یک دربی تاریخی بود و داستان عجیبی داشت. تیم ما در حالیکه 2 بر صفر جلو بود و چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس 3 بر 2 باخت، هر 50 سال یک بار چنین دربی اتفاق می‌افتد.
 
وی در مورد چهره شاخص دربی 76 گفت: هر دو تیم بازیکنان تأثیرگذاری دارند اما فکر می‌کنم فرهاد مجیدی اگر در میدان حضور داشته باشد، تأثیرگذارترین بازیکن است،‌ ضمن اینکه جباری، پژمان منتظری و مهدی رحمتی از استقلال و کریم انصاری‌فرد، محمد نوری و نیلسون در پرسپولیس چهره‌های شاخص دربی هستند و می‌توانند نتیجه را تعیین کنند.
 
حجازی در مورد نتیجه بازی گفت: بازی قابل پیش‌بینی نیست اما به نظر من بازی روز جمعه دو تیم مساوی تمام می‌شود آن هم مساوی‌ای که گل دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *