جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

یک مقدار به فکر مردم باشید

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 267918
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها فعلا به صلاح کشور نیست.
به گزارش جهان به نقل از الف، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ‌عصر امروز در جمع مدیران استان با اشاره به تاکید دولت بر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: از نظر ‌کارشناسان اقتصادی، رشد نقدینگی تورم‌زا ‌بوده و اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها فعلا به صلاح نیست.وی با بیان اینکه دولت قصد دارد در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، یارانه‌ها را پنج برابر کند، افزود: در این صورت دولت باید گاز، برق و انرژی را افزایش دهد تا پول یارانه‌ها را پرداخت کند.آیت‌الله شبستری تصریح کرد: اگر برق، آب و انرژی پنج برابر شود مشخص نیست تورم چه رقمی خواهد بود.نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اجرای کیفیت قانون هدفمندی یارانه‌ها باید صحیح باشد اول باید تدابیر لازم اتخاذ شود و بعد اجرا شود.
 
اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست
 
آیت‌الله شبستری تاکید کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست، چرا که لازمه اجرای این قانون ثبات اقتصادی است که در شرایط فعلی به نظر می‌رسد که این بستر فراهم نیست.
 
امام جمعه تبریز گفت: مردم به عنوان ذی‌نفعان اصلی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بیش از اینکه مشتاق به دریافت یارانه نقدی باشند، درخواست مهار تورم را از دولت دارند و بنابراین به نظر می‌رسد دولت باید به جای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، مهار تورم و حفظ آرامش بازار را در دستور کار قرار دهد.
 
یک مقدار به فکر مردم باشید
 
آیت‌الله شبستری خطاب به مدیران گفت: یک مقدار به فکر مردم باشید و روسا به مشکلات مردم برسند در این صورت است که مردم به نظام و دولت علاقمند می‌شوند.وی ادامه داد: مسئولان اگر می‌توانند قانون کاری را انجام بدهند کار مردم را به امروز و فردا موکل نکرده و مردم را ناراضی نکنند.
 
مردم نزدیک‌بین و دقیق هستند/ مسئولان به قول‌های خود وفادار باشند
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم نزدیک بین و دقیق هستند، تصریح کرد: مسئولان به قول‌های که می‌دهند عمل کرده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم نکنند.آیت‌الله شبستری با بیان اینکه مردم را راضی نگه دارید، گفت: ‌مدیران و مسئولان نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم همت بیشتری داشته باشند.
 
دولت فقط به فکر اجرای گام هدفمندی یارانه‌ها نباشد/زندگی برای اقشار کم درآمد سخت‌تر شده است
 
امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه دولت فقط به فکر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها نباشد، اظهار کرد: تورم مسئله زبانزند خاص و عام شده است و زندگی برای اقشار کم درآمد سخت‌تر شده است مسئولان و دولت همت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سایت جهان نیوز واقعا در مورد انتشار نظر مردم برات متاسفم وسوالم اینه که شما با این کاراتون میخواین مملکت را درست کنید؟؟؟؟ خداحافظ جهان نیوز برای همیشه
Iran, Islamic Republic of
کجاست گوش شنوا !!!!
خدا رحم کنه به اقشار متوسط و کم در آمد...
آشنا
Iran, Islamic Republic of
کاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!