جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

آخرین خبرها درباره اختلاس 3000 میلیاردی و دو پرونده دیگر فساد اقتصادی

اعترافات تامل برانگیز اخلال گر ارزی
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 267896
فردی به نام آقای "ر" که چندی پیش به عنوان اخلال گر ارزی بازداشت شده بود، مدعی شده کلیه اقدامات خود را با دو مسئول اجرایی هماهنگ کرده است.
آخرین خبرها درباره اختلاس 3000 میلیاردی و دو پرونده دیگر فساد اقتصادی
به گزارش جهان، نام متهم اصلی پرونده بیمه و خانه فاطمی و نیز یک مقام پولی ـ اقتصادی در اعترافات این اخلال گر ارزی برده شده است.

همچنین در خصوص پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی، گفته می شود حکم یازده متهم دیگر این پرونده قطعی شده و حدود ۱۳۵ نفر هم به متهمان پرونده اضافه شده است.

همچنین قرار است دادگاه‌ها کماکان به صورت علنی برگزار شود.

خبرنگار جهان همچنین مطلع شد که یک مدیر صنعتی کشور که تخلفات مالی گسترده ای داشته و مورد حمایت جریان انحرافی است، ممنوع الخروج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آه چه که نکردندواقعا این فساد مالی این دوره است یا دردوره های قبل هم وجود داشته که وجود داشته وچون همه هوای هم راداشته اند لو نمی رفته واگر هم لو می رفته ماست مالی می شده مثل وامهای وزیر کشورسابق
راست گفتی
وقتی حکم قطعی شد و خواستن حکم را اجرا بکنند در نظر بگیرند که 1 در ملاه عام باشه 2 مثل اون زور گیر ها قیافشان را پخش کنند
Iran, Islamic Republic of
نکنه افرادی متهم رو تحت فشار قرار داده باشند که علیه ... اول موضع بگیر یا ....
منصو
Iran, Islamic Republic of
ای ام الفسادان وطن فروش عاقبت شما و دست اندر کاران که به هم نون قرض میدهید این ملت شاهد زجر ورسوائی و بیماری لا علاج که زمین گیرتان کند که به خون این شهیدان خیانت وبرای خودتا ن کاخ در این دنیا و مستراح در ان دنیا عاقبت گرفتار شوید امین رب العا لمین
رسول
United States
جانم دوره های قبلی آنچنان رخنه کرده بودند که الان هم دست طولانی در بیت المال دارن.
اخ جون دوباره کلاس اموزش الفبا شروع شد