کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات جلسه دیشب دولت و مجلس

4 بهمن 1391 ساعت 9:20

رئیس کمیسیون عمران مجلس، فضای جلسات دولت و مجلس را تعاملی و بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تاکنون توافقی بین دولت و مجلس درباره گنجاندن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 92 انجام نشده است.


به گزارش جهان، علی‌ اکبر آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه دیشب رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس با دولت، گفت: در جلسه شب گذشته که با حضور رئیس جمهور و وزرای اقتصادی دولت برگزار شد و در مورد چگونگی هماهنگی‌های بین دولت و مجلس، در زمینه کمک به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه مباحثی مطرح شد.
 
وی در همین زمینه ادامه‌داد: در بخش دیگری از جلسه شب‌گذشته، مباحثی در مورد ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دولت و مجلس در خصوص ارائه لایحه بودجه 92 از سوی دولت به مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه به موضوع فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و نحوه گنجاندن آن در بودجه 92 اشاره و تصریح‌کرد: تاکنون توافقی بین دولت و مجلس در خصوص گنجاندن فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 92 انجام نشده است.
 
آقایی در ادامه اظهارداشت: جلسه بعدی رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس با دولت در روز شنبه هفته آینده و با پیگیری موضوعات روز اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان اظهار داشت: رئیس مجلس هم باید در جریان همه مذاکرات بین رؤسای کمیسیون‌ها و دولت قرار بگیرد چرا که تصمیم نهایی درباره موضوعات مورد توافق با وی است.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد بین رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس با دولت، فضای تعاملی بسیار خوبی بین قوای مجریه و قانونگذاری برقرار شده است.


کد مطلب: 267880

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/267880/جزئیات-جلسه-دیشب-دولت-مجلس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com