سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

"تطهیر سران فتنه اشتباه بزرگ است"

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 267848
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تطهیر سران فتنه توسط عده ای از افراد اشتباه بزرگ و غیر قابل جبرانی است.
"تطهیر سران فتنه اشتباه بزرگ است"
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، آیت الله ˈمحسن مجتهدشبستریˈ، در نشست اعضای شورای اداری، با انتقاد شدید از کسانی که مسایلی را پیرامون بی گناه جلوه دادن سران فتنه مطرح می کنند، اضافه کرد: این مساله از جانب افراد مومن و متدینی نیز عنوان می شود که بسیار جای تعجب دارد.

وی افزود: این افراد در زمان حاضر به طور آگاهانه و یا ناآگاهانه می خواهند سران فتنه 88 را که کشور به سمت آشوب و بلوا هدایت کردند، پاک و بی گناه جلوه دهند، در حالی که اگر امثال میرحسین موسوی، فتنه گر نبودند پس چه کسانی کشور را با فتنه گری های خود به بحران کشاندند؟

آیت الله مجتهدشبستری اضافه کرد: تا وقتی که سران فتنه از کرده های خود ابراز پشیمانی و توبه نکنند امکان اینکه به آغوش ملت بازگردند وجود ندارد و افرادی هم که تطهیر آنها را مطرح می کنند باید بدانند که راه اشتباهی را در پیش گرفته اند.

وی، با هشدار به مسوولان و مدیران تاکید کرد: باید مواظب بود دست هایی در زمان حاضر دوباره در صدد بازگشت کشور به شرایط پیش از انقلاب هستند و این افراد همان هایی هستند که با کمک دول خارجی و بیگانگان فتنه سال 88 را به وجود آوردند.

آیت الله مجتهدشبستری یادآوری کرد: این افراد و چنین تفکراتی بر خلاف استقلال کشور بوده و در صدد هستند تا کشور را دو دستی به بیگانگان سپرده و سلطه استکبار را بر ایران تحمیل کنند.

وی، از طرح مسایلی مانند انتخابات آزاد در ایران توسط دشمنان داخلی و خارجی انتقاد و تاکید کرد: باید از این دسته افراد پرسید، مگر در 33 سال گذشته انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران برگزار نشده است؟

امام جمعه تبریز اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و روح قدسی امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همواره آزادترین انتخابات را در میان کشورهای مختلف جهان تجربه کرده است.

آیت الله مجتهدشبستری، نتیجه طرح چنین مسایل کذایی را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت: کسانی که دم از انتخابات آزاد می زنند در صدد هستند تا صبغه اسلامی را از ایران گرفته و مسایل غیراخلاقی مانند رقص را در ایران پیاده کنند.

وی ادامه داد: پیشرفت و توسعه در سایه فناوری، علم و تلاش و کوشش و نه با دامن زدن به مسایل غیر اخلاقی و غیر اسلامی و ترویج بی حجابی و بدحجابی برای ارتقای جایگاه اقتصادی کشورها فراهم می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *