شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

مزار مادر امام زمان(عج) +عکس

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 267503
 در این تصویر قبری که به صورت جدا قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از پایین به بالا متعلق به امام علی النقی(ع)، امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون، (مادر امام زمان) است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سامرا پذیرای اجساد مطهری از خاندان اهل‌بیت(ع) که از جمله آنان می‌توان امام هادی(ع) و مادر بزرگوارش، امام حسن عسکری(ع) و مادر بزرگوارش، سیدمحمد فرزند امام هادی(ع) و حکیمه خاتون دختر امام جواد(ع) را نام برد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، در این تصویر قبری که به صورت جدا قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از پایین به بالا متعلق به امام علی النقی(ع)، امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون، (مادر امام زمان) است.
 
 
 
در حقیقت؛ جهت قبله از راست به چپ بوده و مرقد مطهر امام بزرگتر رو به قبله و در ابتدا قرار گرفته، پشت سر ایشان امام بعدی؛ امام حسن عسکری(ع)، در پایین پای ایشان حکیمه خاتون، دختر امام جواد(ع)، خواهر امام هادی(ع) و عمه امام حسن عسکری(ع) و بعد از قبر امام دهم، مزار همسر گرامی ایشان نرجس خاتون قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. بابی انت و امی و اهلی و مالی و اسرتی
الهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
باران
اللهم عجل لولیک الفرج
محبان مهدی او خواهد آمد....
برای سلامتی و ظهور اقا امام زمان صلوات.....