کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله جوادی آملی:

در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنیم

27 دی 1391 ساعت 9:44

حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر حفاظت از جان و تامین امنیت دانشمندان هسته‌ای کشورمان، گفت: ملت ایران با اتکال به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنند.


به گزارش جهان، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در گفت‌وگو با ستاد خبری کنگره بزرگداشت شهدای جهاد علمی، با اشاره به ضرورت حفظ و صیانت از اندیشه‌های شهدای علمی کشور، اظهار داشت: شهدای جهاد علمی کشور به برکت ایمان و تقوای الهی مسیر پرتلاطم توسعه علمی را طی کردند و بر ما وظیفه است که از این دستاوردها پاسداری کنیم.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص و خون این شهیدان حاصل شده است و باید تلاش کنیم نسل‌های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این‌که دشمنان با ترور دانشمندان کشورمان راه به جایی نخواهند برد، اظهار داشت: مسیر توسعه علمی کشورمان هرگز متوقف نشده و دشمنان با این ترورها ماهیت ضد انسانی و اسلامی خود را بیش از پیش، نمایان می‌کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران با اتکال به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنند و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: حفاظت از جان و تامین امنیت سایر دانشمندان هسته‌ای کشورمان مساله‌ای است که باید با جدیت دنبال شود.


کد مطلب: 266623

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/266623/برابر-هیچ-هجمه-تحریمی-سر-خم-نمی-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com