جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
آیت الله جوادی آملی:

در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنیم

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 266623
حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر حفاظت از جان و تامین امنیت دانشمندان هسته‌ای کشورمان، گفت: ملت ایران با اتکال به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنند.
به گزارش جهان، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در گفت‌وگو با ستاد خبری کنگره بزرگداشت شهدای جهاد علمی، با اشاره به ضرورت حفظ و صیانت از اندیشه‌های شهدای علمی کشور، اظهار داشت: شهدای جهاد علمی کشور به برکت ایمان و تقوای الهی مسیر پرتلاطم توسعه علمی را طی کردند و بر ما وظیفه است که از این دستاوردها پاسداری کنیم.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص و خون این شهیدان حاصل شده است و باید تلاش کنیم نسل‌های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این‌که دشمنان با ترور دانشمندان کشورمان راه به جایی نخواهند برد، اظهار داشت: مسیر توسعه علمی کشورمان هرگز متوقف نشده و دشمنان با این ترورها ماهیت ضد انسانی و اسلامی خود را بیش از پیش، نمایان می‌کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران با اتکال به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنند و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: حفاظت از جان و تامین امنیت سایر دانشمندان هسته‌ای کشورمان مساله‌ای است که باید با جدیت دنبال شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
ما در بدترین ساهای انقلاب مقابل امریکا و غرب ایستادیم حالا که انرژی اتمی و سپاه و ارتش و بسیج مقتدر و فناوری های گوناگون و ملت بصیر داریم، از چه باید بهراسیم؟
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
با توجه به احترامی که به آقای جوادی آملی دارم ولی معلوم نشد چرا ایشان خیلی کم در عرصه های سیاسی نظر می دهند و این در فتنه ی 88 بسیار مشهود بود و این سوال پیش می آید که آیا واقعا در رابطه با جدایی دین از سیاست چه نظری دارند .