جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۸

انتشار تصویر بی‌حجاب عضو شورای شهر همدان در فضای مجازی

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 264957
فرماندار همدان در واکنش به انتشار تصویر بی‌حجاب یکی از اعضای شورای شهر همدان در فضای مجازی گفت: اگر عضوی از شورا شئونات اسلامی و قوانین نظام جمهوری اسلامی را رعایت نکند، باید از مردم عذرخواهی و اقدام به استعفا کند.
به گزارش جهان به نقل از آرنانیوز، به دنبال انتشار تصویر بی‌حجاب یکی از اعضای شورای شهر همدان در صفحه شخصی فیس‌بوک وی و سپس انتشار آن در فضای مجازی، برخی از مسئولان استان همدان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار برخورد مراجع ذی‌صلاح با این اقدام شدند.
 
فرماندار همدان نیز در این زمینه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر در حین دوره‌ای که به عنوان نماینده مردم در شورا فعالیت می‌کنند به هر نحو ثابت شود که از قوانین جمهوری اسلامی سر باز زده‌اند و شئونات اسلامی را رعایت نکرده‌اند، طبق قانون امکان برخورد با آنها وجود دارد و این امر از سوی کمیته‌های مشخصی که در استانداری وجود دارد، انجام می‌شود.
 
حسن قهرمانی مطلق افزود: اگر عضوی از شورا شئونات اسلامی و قوانین نظام جمهوری اسلامی را رعایت نکند، باید در درجه اول داوطلبانه از مردم عذرخواهی و اقدام به استعفا کند و در درجه بعدی دیگر اعضای شورای شهر نیز نسبت به این اقدام بی‌تفاوت نباشند.
 
وی با بیان اینکه مردم ما هیچ گاه توهین به مقدسات و ارزش‌ها را برنمی‌تابند، گفت: اگر هر یک از اعضای شورای شهر شئونات اسلامی را رعایت نکند، از طریق مجاری قانونی وارد شده و با آنها به صورت جدی برخورد می‌کنیم.
 
فرماندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه 17 دی ماه سالروز کشف حجاب قرار داریم، افزود: استعمار و استکبار از سال‌ها قبل برای کشف حجاب در ایران برنامه‌ریزی داشته ولی بانوان متدین ایران، هیچ گاه تن به این ذلت نداده‌اند، و امروز نیز به هیچ عنوان چنین اقدامی را از سوی هیچ یک از افراد جامعه به ویژه مسئولان و منتخبان خود برنمی‌تابند.

*جهان نيوز بخاطر رعایت مسائل اخلاقی از انتشار تصویر و هویت این عضو شورای شهر همدان خودداری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شورا شهر همدان چهار عضو زن دارد شما با این نوع خبر دادن همه این چهار زن را در معرض تهمت قرار دادید حتی تمام آنها می توانند از شما و گوینده این خبر شکایت کنند. یا خبر ندهید یا درست بنویسید....
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از جهان كه اخلاق را رعايت كرده و از آوردن نام و عكس خوداري نموده.
اين فرد بايد بركنار شود
Iran, Islamic Republic of
سلام یک درد دل و واقعیت :
شهرداری شهرستان ... سالهای طولانی است که رشوه می گیرد از مردم از یک طرف ،از طرفی سالها اختلاس کردند
خود کارمندان هم بارها گفتند که رشوه ،اختلاس امری عادی است در شهرداری .... همه مردم هم می دانند ولی کاری نمی توانند کنند.
(((لذا درخواست می کنیم از شما که به مقامات بازرسی کل کشور،بخش اقتصادی وزرات اطلاعات،وزرات کشور،مجلس اطلاع دهید)))که 1.تحقیق وتفحص از بودجه های چندین سال شهرداری ... شود2.ازتمام بخش ها مخصوصا امور مالی وپلیس ساختمانی حرام خوار2.خبرنگار بفرستید خودتان وضعیت شهر را ببیند.3قاضی های این شهر مخصوصا رییس شان اقای ... فاسدهستن.
شهر...(...)در ... واقع است
پیگیری کنیدخواهش می کنم پیگیری کنید.
Iran, Islamic Republic of
این خانم با بنرها و پوسترهایی که آرایش غلیظ داشتن رای آوردند و توی این مدتی که عضو شورای شهر همدان هستند توی اکثر جلسات و مراسم از روسری استفاده می کنند نه مقنعه.
اینجور که بوش میاد ایشون دنبال پناهندگی سیاسی هستند چون خط و ربط ایشون بر همگان روشنه.
باید اخراجش کرد نه اینکه ازش بخوان استعفا بده
United Kingdom
واقعا خجالت آوره
قابل توجه کا ربر محترم خواهر یا برادری که فرموده اند شورای شهر ....چهار عضو زن دارد واین اطلاع رسانی باعث بدبینی مردم به هر چهار نفر بر می گردد.خیر سایت جهان حتی کوچکترین اشاره به نام یامشخصات عضو شورای شهرنکرده واخلاق رسانه ای را رعایت نموده که جای تقدیر دارد.در ضمن حتما قانونی در این خصوص باید باشدکه با حیثیت نظام بازی نشود وبا خاطی بشدت برخورد گردد. مگر فضاهای مجازی نظیر فیس بوک وتوئیترفیلتر نیست خوب همین ورود غیر قانونی به ان شبکه ها خودش جرم است .ازطرفی به این خانم عضوشورای شهر باید گفت:دوش ان صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم/با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی.
باید اخراجش کنند...
Iran, Islamic Republic of
واویلا وای بیچاره شدیم.
اجازه ورود به همدان بهش ندن و برای همیشه از همدان اخراج
چه باحال گفتید من که اصلا نشناختم !
واقعا متاسف هستیم ...
بنده خدا که گفت من این کارو نکردم وبعضیا می خواستن منوخراب کنند عکس خصوصی من دادن فیس بوک /البته خوب تو جلسه با هاشمی چیزهای خوبی نگفته بود هرچند ازجهالت یا ازسردلسوزی باشه اشتباه کرد چون اب به اسیاب دشمن ریخت/
Iran, Islamic Republic of
چرا نظره منو نیاوردید متاسفم براتون ..........
Iran, Islamic Republic of
ورود به حریم خصوصی مردم چقدر راحت شده!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خود مردم با غیرت و شرف همدان باید تکلیف این عنصر نامطلوبو روشن کنند .
Iran, Islamic Republic of
تازه این خانم گفته که از سمتش هم استعفا نمیده!!!!!!!!!!!
وای بر ما کشورمان رو به دست چه کسانی سپرده ایم.