جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتقاد آمریکا از تصمیم مدیر گوگل

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 264258
وزارت خارجه آمریکا به مدیر گوگل که قصد دارد به کره شمالی سفر کند توصیه کرد از این سفر صرف نظر کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از نیویورک تایمز، وزارت خارجه آمریکا به «بیل ریچاردسون» فرماندار سابق ایالت نیومکزیکو و «اریک اشمیت» مدیر اجرایی شرکت گوگل که قصد دارند ماه آینده به کره شمالی سفر کنند توصیه کرد که از این اقدام صرف نظر کنند.
  
ویکتوریا نولاند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این دو نفر نماینده دولت نیستند و به عنوان دو شهروند آمریکایی سفر میکنند و سفر آنها کاملا غیر رسمی است و توسط هیچ مقام دولتی آمریکا همراهی نمی شوند و حامل هیچ پیامی از جانب ما نیستند. 
 
«ویکتور دی چا» کارشناس کره شمالی در مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک گفت: این بازدید ممکن است به بحث راجع به نگرانی‌های بشر دوستانه کمک کند به ویژه اینکه یک شهروند آمریکایی-کره ای ماه گذشته در پیونگ یانگ بازداشت شده است.
 
این اولین بار است که اشمیت به کره شمالی قدم می‌گذارد. کره شمالی از کشورهایی است که سخت‌ترین محدودیت‌ها را برای دسترسی شهروندانش به اینترنت اعمال کرده و سفر اشمیت به کره شمالی از این جهت حائز اهمیت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *