پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۷

آیا رئیس جمهور بار دیگر همه را شگفت زده خواهد کرد؟

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 264226
خبرهای رسیده از راهروهای دولت حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور وزرای اقتصادی و اعضای کارگروه کنترل بازار را گردهم جمع کرده و نوعی آماده‌باش برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها داده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری دوشنبه هفته جاری وزرای اقتصادی کابینه را به همراه اعضای کارگروه کنترل بازار و مسئولان ذخیره‌سازی کالا را گردهم جمع کرده و از برنامه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور سخن گفته است.
 
خبرهای رسیده از این جلسه ویژه حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهوری گزارشی از آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی کشور را به همراه آخرین گزارش از ذخیره‌سازی گندم و آرد از مسئولان طلب کرده تا بر مبنای آن، زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را معین کند.
 
بر این اساس، تب و تابی میان اعضای کابینه اقتصادی دولت در حال انجام است و خبرها حکایت از آن دارد که در مورد نرخ برخی از کالاها از جمله نان و بنزین نیز در این جلسه بحث و بررسی صورت گرفته است.
 
این در شرایطی است که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی تاخیر رئیس جمهوری، قانون ممنوعیت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال جاری را ابلاغ کرده است.
 
پیش از این نیز، رئیس‌جمهور در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود، زمزمه اجرای فاز دوم هفدمندی یارانه ها و 5 برابر شدن یارانه نقدی را تلویحا اعلام کرده است.
 
در همین حال، برخی نمایندگان سرشناس مجلس گفته بودند که اگر دولت بخواهد یارانه ها را 5 برابر کند، در آن شرایط بنزین باید 5000 هزار تومان و نان باید 1500 تومان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای زاکانی یادتان نرود نماینده مردم هستید، پس حق مردم را نگذارید ضایع شود
United Kingdom
من از اعضای خانواده شهدا هستم و از کسانی که به رییس جمهور رای دادیم ولی الان خانوادتا پشیمان شده ایم چون ...
خدا به دادمون برسه
سلام متاسف شدم براتون با این مدل خبر گذاشتن
Iran, Islamic Republic of
پس قرار نزدیک عید یک ماهی پولدار بشیم ای ول
Iran, Islamic Republic of
وقتی به احمدی نژاد می گفتید امیر کبیر، معلومه خیال می کنه باید کارهای بزرگ بکنه و غرور برش داشته خدا به داد این ملت برسه
خب نون مگه 1500 بشه چه اشکالی داره؟
یارانه ها 5 برابر میشه و نون هم سه برابر! باز به 2 نسبت یارانه ها جلوتره!
از طرف دیگه شاید من نمیخوام نون بخورم! تکلیف چیه؟ میخوام یارانه ام رو جای دیگه ای خرج کنم! اصلا اگه کسی مشکل گوارشی داشته باشه و نتونه نون بخوره،تکلیف یارانش چی میشه؟
اگر شوک درمانی نکند چه بکند ؟! منتها نمی دونه که شوک درمانی باید با برق 24 ولت باشد نه 24000 ولت
"وقتی به احمدی نژاد می گفتید امیر کبیر، معلومه خیال می کنه باید کارهای بزرگ بکنه و غرور برش داشته خدا به داد این ملت برسه"


درست مثل هاشمی که هی بهش گفتن سردار سازندگی!
United States
خدا به داد دهکهای پایین برسد. دکتر حق این مردم این نیست. مگه چه گناهی کردیم ما که وضع مالیمون خوب نیست و هرروز بدتر میشه. یارانه نقدی نخواستیم. یارانه نقدی دادند همه چی چند برابر گران شد
همه این اقدامات در جهت ایجاد نارضایتی و دلسردی مردم از نظام و انقلاب است و به نظرم ایشون هم دانسته یا ندانسته مجری این جریان شده اند.
کاردرست همین است اما متاسفانه مجلسیان انرا سیاسی کرده اند ...
Iran, Islamic Republic of
این ادم چقدر می خواهد به مردم فشار بیاورد 200 تومان به مردم می دهد از ان طرف 2000 تومان گرانی را به مردم تحمیل می کند چه چیزی را می خواهد ثابت کند بابا مردم نه یارانه ات را می خواهند ونه این گرانی را . از چه رو در جلسات خصوصیتان از تورم 40%در دو ماه اینده نگران شده اید انوقت علی رغم مخالفت مجلس ومردم دومین مرحله را هم اجرا نمایید می خواهید انقدر مردم فشار بیاورید تا داد مردم را در بیاورید بعد به مردم بگویید هان ببینید تحریم چه مشکلاتی را تحمیل کرده اگر می خواهد مشکلات حل شود چاره ای جز ارتبا ط با امریکا نیست!!! ونظام را با چالش مواجه کنید؟! فکر نکنید عقل کلید ...
بیش از هفتاد میلیون جمعیت ایران بایکدیگر توافق دارند اما نمی دانم چرا سران قوا علی رغم تاکید مکرر مقام معظم رهبری نمی توانند در میان خود توافق ایجاد کنند اختلاف انان شادی دشمنان وناراحتی ملت ایران را فراهم می کند
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه از روی لجبازی اوضاع مردمو بدتر نکنه
Iran, Islamic Republic of
من که یک معلم ساده هستم خیلی نگران حساب و کتاب روز جزا هستم. خدا به داد روسای جمهور برسد!
Iran, Islamic Republic of
ای دوست ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما رااز مس کنید...همان 45 هزار تومان مارا بس است قیمتها با یارانه 45 هزار تومانی اینطوری شد با یارانه 5برابری چه میشود...خداوند متعال آخر عاقبت این ملت را ختم به خیر کند..