پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پایان پرحاشیه لیگ برتر کشتی آزاد

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 263856
لیگ برتر کشتی آزاد با قهرمانی ثامن الحجج(ع) سبزوار و البته با حاشیه های فراوان به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، لیگ برتر کشتی آزاد با پیروزی 5 بر 2 ثامن الحجج(ع) سبزوار مقابل پرسپولیس جویبار به پایان رسید و تیم محسن کاوه برای دومین سال قهرمان شد. اما این لیگ پایان خوشی نداشت.
 
- پس از جنجالهای کشتی وزن 74 کیلوگرم و اخراج غلامرضا محمدی، سرمربی پرسپولیس، مسابقات حدود 10 دقیقه متوقف شد و پرسپولیسی ها حاضر به ادامه مسابقه نبودند. محمدی در صحنه ای که داوران حاضر به بازبینی فیلم نشدند، تخته ای که در دست داشت را به سمت بهمن طالبی(رئیس کمیته داوران و رئیس هیئت ژوری مسابقه) پرت کرد که با کارت قرمز عادلپور(رئیس تشک) مواجه شد. بعد از آن جنجالها بالا گرفت و جو سالن بر هم ریخت.
 
- پرسپولیسی ها در شرایطی به تشک مسابقه برگشتند که به کارت قرمز محمدی ترتیب اثر داده نشد و او روی صندلی کوچ نشست.
 
- پس از این که کشتی وزن 96 کیلوگرم به نفع تیم ثامن به پایان رسید، غلامرضا محمدی به کلینچ تایم سوم کشتی بین امیری و طحان اعتراض کرد که با بازبینی فیلم رای تغییر نکرد. در این لحظه مهدی حاجی زاده (سرپرست پرسپولیس) به روی تشک آمد و بدون این که دست حریف بالا رود، تشک را ترک کردند. پرسپولیسی ها که قهرمانی شان از دست رفته بود، سالن را ترک کردند و مسابقه سنگین وزن بین معصومی و قاسمی برگزار نشد.
 
- پس از این اتفاقات پرسپولیس جویبار برای اهدای مدال روی سکو نیامد. دیگر تیم مازندرانی یعنی داماش بابل هم در حمایت از آنها روی سکو نرفتند تا تیم ثامن به تنهایی روی سکو جشن قهرمانی بگیرد و دو جام دیگر روی دست مسئولان برگزاری مسابقات بماند!
 
- تماشاگران مازندرانی به هنگام ترک سالن 12 هزار نفری درب های شیشه ای خروج را شکستند.
 
- در پایان مسابقات تیم فولاد ماهان اصفهان جام اخلاق را دریافت کرد. اصفهانی ها در اولین حضورشان در لیگ در مکان چهارم قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *