پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

صدور مجوز ازدواج چند ساعته با زنان سوری!

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 263630
یک مفتی وهابی عربستان اعلام کرد: معارضان مسلح در سوریه می‌توانند برای برطرف‌کردن نیاز‌های جنسی، زنان سوری را به عقد موقت خود درآورند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی نوشت، یک مفتی تندروی وهابی در عربستان سعودی، اخیرا یک فتوای دینی صادر کرده است که در آن به شبه نظامیان سوریه که وی مجاهد خوانده است، اجازه می‌دهد با زنان سوریه ازدواج کوتاه و چندساعته داشته باشند.
 
شیخ محمد العریفی در این فتوا گفته است که ازدواج بین این مجاهدین و زنان سوریه می‌تواند تمایلات شهوانی این جنگجویان را برآورده کرده و عزم آن‌ها را برای جنگ با دولت بشار افزایش دهد.
 
عریفی در این فتوا افزوده است که این ازدواج‌ها که وی آن را ازدواج‌های مناکحه یا موقتی می‌نامد، شامل زنان و دختران 14 سال به بالا می‌شود.
 
او همچنین در این فتوا، بهشت را به آن دسته از زنانی که به این نوع ازدواج با شبه نظامیان رضایت می‌دهند، وعده داده است.
 
عریفی در گذشته نیز فتواهای مشابهی در حمایت از شبه نظامیان در سوریه صادر کرده است.
 
او همچنین در دو سال گذشته به امر سازماندهی جمع‌آوری کمک از سوی وهابی‌ها برای حمایت مالی از گروه‌های در جنگ با دولت سوریه مشغول بوده است.
 
سوریه از ماه مارس 2011، ناآرامی‌های گسترده‌ای را تجربه می‌کند. تاکنون تعداد زیادی از مردم از جمله نیروهای امنیتی در این درگیری‌ها کشته شده‌اند.
 
دولت سوریه می‌گوید که این ناآرامی‌ها با هماهنگی خارج از کشور انجام می‌شود. همانطور که گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بسیاری از این شبه نظامیان از ملیت‌های خارجی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


او در این فتوا، بهشت را به آن دسته از زنانی که به این نوع ازدواج با شبه نظامیان رضایت می‌دهند، وعده داده است!!!!!!!!! مردک سلفی خرفت نکبت دشمن خدا و دین!
Netherlands
خوب یه جوری باید باقی مانده اراذل و اوباش تروریست را در سوریه نگه دارند و جلوی فرار آنها را بگیرند. یک راهش هم همین است که کلاه شرعی بر جنایات آنها و سوءاستفاده جنسی آنها از دختران بیچاره و بی سرپرست سوری بگذارند و وعده بهشت به این دختران بیچاره بدهند.
Iran, Islamic Republic of
وهابي ها كه عقد موقت را قبول ندارند حالا چه شده براي پوشش تجاوزات نامشروعشان به زنان سوريه حكم حليت عقد موقت ميدهند ؟؟؟؟؟؟؟شبكه هاي وهابي تفسير كنند تا بفهميم !!!!!
Iran, Islamic Republic of
این تروریست های توی سوریه اونقد کثافت کاری کردن که دیگه به فتوای امثال این نیازی ندارن!
با سلام این انسان مرتجع و خائن که این فتوا را داده است ایا اجازه می دهد همان شورشیان به همسر و دختران او نزدیک شوند 0 چون اگر همسر و اهل حرم او محترمند چرا زنان سوری نباشند 0 خداوند لعنت کند عبدالوهاب و پیروانشن را 0
خدالعنت کند اینهارا .
این مشابه کاری است که چندین سال پیش طالبان با مردم مزارشریف درافغانستان انجام دادند
Iran, Islamic Republic of
خدا ریشه این وهابیت خبیث را بخشکاند