جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ناتو آماده حمله به سوریه

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 263435
یك مقام ارشد رژیم صهیونیستی ادعا می‌كند كه امریكا برای مداخله احتمالی در سوریه با هدف جلوگیری از كابرد سلاح‌های شیمیایی سوریه علیه غیرنظامیان و یا افتادن این سلاح‌ها به دست عناصر نامطلوب در حال آماده شدن است.
"كن استون" یك تحلیل‌گر سیاسی در مصاحبه شبكه پرس تی‌وی می گوید: من بیش از یك سال است كه شرایط سوریه را بررسی و مشاهده می‌كنم و دریافتم كه هر زمان راه‌حلی دیپلماتیك برای حل بحران سوریه از طرق راه‌حل سیاسی ارائه می‌شود، هم‌زمان فعالیت شورشیان مسلح و مزدوران خارجی تروریست در سوریه بیشتر می‌شود.
 
احمدی نژاد وعزل منتقدین
 
دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور باید صبوری كند و صدای نقد را در درون كابینه با عزل وزیر خاموش نكند. رئیس جمهور محترم سوال و استیضاح در مجلس را بر نمی تابد اما خود در سوال   و استیضاح وزرا تا عزل مصرانه پیش می رود.
 
به گزارش مهر، محمد نبی حبیبی كه در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت درخصوص بركناری وزیر بهداشت گفت: خانم دستجردی بنا بر اظهارات قبلی رئیس جمهور از وزرای كار آمد دولت بود، به تعبیر رئیس جمهور نمره او در اجرا 20 بود، مردم سوال می كنند چرا برخی وزرای كار آمد دولت هر از گاهی مورد بی مهری قرار می گیرند و رئیس جمهور شعار مهرورزی را حتی در دایره همكران خود به فراموشی سپرده است.
 
وی با اشاره به دخالت بیگانگان در انتخابات آینده و تكرار شرارت های عوامل فتنه در انتخابات گفت: انتخابات آزاد كلید واژه فتنه سازان خارجی و عوامل فتنه در داخل برای بازتولید فتنه 88 شده است.
 
حبیبی با اشاره به توطئه های دشمن تصریح كرد: همانطور كه در فتنه 88 كلید واژه "تقلب" رمز آشوب بود، این بار كلید واژه "انتخابات آزاد" را برای فتنه جدید به عنوان رمز آشوب انتخاب كرده اند و می خواهند بگویند انتخابات آزاد نیست و از پیش نتایج آن را زیر سوال ببرند.
 
مبارك: مرا بكشید
 
یك منبع صهیونیستی فاش كرد كه دیكتاتور سابق مصر از تیم معالج‌اش خواسته به زندگی دردناكش پایان دهد.
 
یك پایگاه خبری صهیونیستی موسوم به "عنیان مركزی" در خبری فاش كرد: حسنی مبارك، رئیس‌جمهوری سابق مصر به دلیل مشكلات وخیم جسمانی از تیم پزشكی معالجش خواسته تا با اقدام به اوتانازی (مرگ خود خواسته) به درد و رنج‌های وی پایان داده و وی را از ادامه زندگی دردناكش نجات دهند.
 
به گزارش سایت اینترنتی النشره، این پایگاه خبری اعلام كرد: اوضاع جسمانی حسنی مبارك طی چند روز اخیر وخیم شده است به نحوی كه وی به بیمارستان منتقل شد.
 
شمارش معكوس سرنگونی حكام خلیج فارس   
 

"ایان بلك" تحلیلگر امور خاورمیانه در روزنامه گاردین، در مقاله ای به بررسی كتاب جنجال برانگیز "بعد از شیوخ" به قلم "كریستوفر دیویدسون" پژوهشگر مسائل خلیج فارس و استادیار دانشگاه "زاید" امارات، پرداخته است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه العالم، بلك در این مقاله برخی نكات مهم این كتاب را به شرح ذیل ذكر كرده است:"ممالك و امارت های خلیج فارس از جمله عربستان سعودی و پنج همسایه كوچك آن "امارات، كویت، قطر، عمان و بحرین"، دیر زمانی است كه توسط رژیم های به شدت مستبد اداره می شوند و استبداد این رژیم ها هم اینك به اوج رسیده است.
  به گزارش جهان به نقل از پرس تی، ویدیویدسون در این كتاب از تغییراتی بزرگ در كشورهای عرب حوزه خلیج فارس كه طی 2 تا 5 سال آینده، موجب سقوط رژیم های حاكم بر این كشورها خواهد شد، خبر داده است.
 
 بهترین نامزد اصلاح‌طلب
 
عباس عبدی تأكید كرد:كاندیداتوری خاتمی در شرایط كنونی از سوی حكومت به معنای مقابله‌جویی تلقی خواهد شد و این برخلاف خط‌ مشی اصلاح‌طلبی است و تردید ندارم كه آقای خاتمی هم چنین نخواهد كرد.
 
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،در خصوص اصلاح‌طلبی بدلی گفت: اصلاح‌طلبی بدلی معنایی ندارد و هر كس آن را بكار ببرد جز اینكه فقدان اعتمادبه‌نفس خود را نشان می‌دهد، كار دیگری نمی‌كند. با این توصیف درباره جبهه مردم‌سالاری یا هر فرد و گروهی دیگر می‌توان گفت كه اگر شعارها و اصول اصلی اصلاح‌طلبی را قبول دارند، طبعاً اصلاح‌طلب هستند.
 
عبدی در مورد معرفی بهترین نامزد اصلاح‌طلب اظهارداشت: در شرایط حاضر مساله اصلی من، بیش از آنكه معطوف به حضور یا عدم حضور در انتخابات باشد، ناظر به ضرورت نشان دادن ایده و اراده از سوی اصلاح‌طلبان است و معتقدم اگر در شرایط حاضر این ایده و اراده به خوبی تدوین و ارایه شود، از دل آن دكتر نجفی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *