جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۴

دیدار خاتمی با خانواده موسوی و ابراز دلتنگی برای میرحسین

شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 263017
محمد خاتمی به مناسبت شب یلدا با حضور در منزل یکی از دختران میرحسین موسوی با فرزندان وی دیدار داشته است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، وی در این دیدار از دلتنگی اش برای میرحسین سخن گفته است.

این در حالی است که محمدخاتمی بارها در جلسات حزبی از موسوی به عنوان تیرخلاص اصلاحات نام برده است.

محمد خاتمی که از سوی برخی چهره های افراطی اصلاح طلب به فرصت سوزی متهم شده است در همین حال در جلسه ای تاکید کرده است، هنوز زمان کافی را در اختیار داریم. وی گفته نباید عجله به خرج داد، مردم ایران هفته آخری هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ذات ... فتنه گر خودش رو رو کرد
این روزها خاتمی سخت به تکاپو افتاده است تا خود را از چاله ای که به دست خود کنده است نجات دهد بدون اینکه هزینه ای پرداخت کند و همواره از این و آن طلبکار میشود ولی ان شاء الله سرش به سنگ خواهد خورد و در نفاق جدید خود ناکام خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً آقای خاتمی کار درستی کرده اند اینکه جارو جنجال نداره
خدا لعنت کنه فتنه گران رو
United States
آقای خاتمی، خواب خرگوشی تموم نشد برادر؟
بخدا قسم آقای خاتمی تبعیتش از مقام معظم رهبری به مراتب بیشتر از آقای احمدی نژاد است ضمن اینکه آرامش و ثباتی که در زمان ایشان برای جمهوری اسلامی ایران بود نیز قابل قیاس نیست کمی عاقلانه فکر کنیم و بعنوان مسلمان بی جهت همدیگر را متهم نکنیم بینی و بین الله امار زمان ایشان را بخصوص در بعد اقتصادی با الان مقایسه کنید
چرا قسم خدا می خورید؟ برای اثبات ولایت پذیری خاتمی. خاتمی احترام اقا رو داشت منتها ولایت پذیری چیزی دیگه است. چقدر اقا تذکر داد وزیر فرهنگت به درد نمی خوره. چقدر سر اصول با اینها بحث داشت. اگر خاتمی ولایت پذیر بود چرا اقا بعد از انتخاب احمدی نژاد گفت قطارانقلاب تازه به ریل خودش برگشت؟ (نقل به مضمون) چرا همین الان با همه این انتقادات ایشون در بحث اصول انقلاب هنوزاین دولتو بهتر از دوره های قبل می دونن؟ شعار موزه ای شدن شعارهای امام از کدوم دولت دراومد؟ توهین های مختلف به دین و اعتقادات در کدوم دولت زیاد شد و علنی؟
Iran, Islamic Republic of
دوستی که گفتن خاتمی تبعیت از رهبری داشت واقعا حالش خوبه؟ یا فتنه 88 رو خواب بوده ! بعد در زمان ریاست جمهوری پدربزرگ من بوده که فتنه 78 و ترورهای زنجیره ای و اهانت به اسلام و امام و انقلاب و صدها مورد دیگه رخ داده ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بینی و بین الله اقای خاتمی انسانی ضعیف، ترسو و دو به شک(اگه نگیم منافق) در عالم سیاست هستند و شما وقتی می توانید مقایسه اماری کنید که شرایط ازمایشگاهی هم یکسان باشد مثلا در ان زمان هم هدفمندی یا انبوه پروژه های عمرانی که ذاتا تورمی هستند اجرا شده باشند
Iran, Islamic Republic of
هر کسی کاو دور ماند از اصل خویش...
بدبخت موسوی و کروبی که با طناب پوسیده خاتمی ته چاه رفتن در حالیکه خاتمی باید ته چاه می بود...
"مردم ایران هفته آخری هستند."
نه خیر صاحب عبای شکلاتی! مردم ما هفته آخری نیستن. مردم ما تجربه 30 ساله دارن که حجم حوادث، جنگ ها، فتنه ها و خیانت ها و البته پیروزیها و پیشرفت هاشون به اندازه یک دوره چند صد ساله تاریخیه.
مردم دنبال حقیقت اند. همین الان و همون هفته آخری که میگی. شما هم دنبال دنیاتون هستین. همین الان و همون هفته آخری که میگی!!!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی همان ... معاصر است براین سید ... دو صد لعنت و نفرین باد.
Iran, Islamic Republic of
ما 9 دي را فراموش نميكنيم