پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آزادی ۳ایرانی زندانی در آذربایجان

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 262862
سفیر کشورمان از آزادی سه تن از هموطنان ایرانی و همچنین آنار بایراملی خبرنگار محلی نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن پاک آیین در پاسخ به سئوالی در این مورد گفت : آزادی زندانیان همیشه خبر خوشحال کننده ای است و من هم امروز از خبر آزادی سه تن از هموطنان ایرانی و همچنین آقای آنار بایراملی خبرنگار محلی نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در باکو بسیار خوشحال شدم.وی افزود آنار بایراملی خبرنگار شریفی است که سال ها در جهت تقویت ارتباطات دو ملت دوست و برادر فعالیت موثر داشت و آزادی وی خبر شیرینی برای مردم ایران و جمهوری آذربایجان است.

سفیر کشورمان در ادامه گفت: لازم می دانم از جناب آقای الهام علی اف رئیس جمهور محترم آذربایجان بخاطر این اقدام انساندوستانه تشکر کنم و آزادی این عزیزان را به خانواده های آنان بخصوص پدر و مادر آنار بایراملی تبریک عرض نمایم.

پاک آیین افزود: قطعا این قبیل اقدامات ، بر روند رو به رشد مناسبات تهران - باکو خصوصا در عرصه همکاری های رسانه ای آثار مفیدی خواهد داشت. امروز با فرمان رئیس جمهور اذربایجان تعداد ۸۷ نفر از جمله آناربایراملی، خبرنگار محلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان و سه تن از زندانیان ایرانی به اسامی حسین نجاتی،هاشم درخشان و رضا عبدی آزاد شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *