پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نظر پلیس درباره تردد در پیاده‌راه 17 شهریور

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 262832
فرمانده راهور تهران بزرگ گفت:پلیس با بازگشایی لوپ اطراف نیروگاه برق میدان شهدا مخالف است زیرا در مسیر غرب به شرق خیابان مجاهدین ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود.
به گزارش جهان، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان این مطلب افزود: مذاکراتی صورت گرفته تا لوپ اطراف نیروگاه برق میدان شهدا بازگشایی شود. براساس این مذاکرات تشکری‌هاشمی نماینده شهرداری تهران، طلا مجمع نمایندگان با اجرای این طرح موافق هستند ولی بنده که نماینده پلیس در این هیئت هستم مخالفت خود را اعلام کرده‌ام.
 
وی با بیان اینکه این موضوع در حال بررسی است تا امکان عملی شدن آن را مشخص کنیم اما در صورت اجرای آن خاصیت اولیه این پیاده رو از دست می‌رود، ادامه داد: علت مخالفت پلیس این است که در خیابان مجاهدین اسلام در مسیر غرب به شرق ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود و میدان بهارستان، خیابان مردم و خیابان جمهوری را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: طرحی در حال بررسی است  که بر اساس آن می‌خواهیم ترافیک بزرگراه شهید صیادشیرازی، پل چوبی و چهارراه فخرآباد را بشکنیم تا به سمت میدان بهارستان ترافیک کاهش یابد و همچنین ترافیک لوپ اطراف نیروگاه برق، خیابان ناطقی و خیابان خورشید که بار چهارراه فخرآباد به آنها اضافه می‌شود نیز سبک شود.
 
به گفته وی،  این طرح توسط یک گروه کارشناسی از 2 هفته گذشته در حال بررسی است و تا اواسط هفته آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.
 
رحیمی در پاسخ به اینکه شهرداری اقدام به چیدن بلوک در این پیاده‌رو کرده است و خودروها امکان تردد دارند، گفت: قرار بود نیمه شب امشب شهرداری اقدام به این کار کند؛ به هر ترتیب موضع پلیس تغییر نمی‌کند ولی به دلیل اینکه رأی با اکثریت است و دو نماینده دیگر موافق هستند به اجرای آن تن می‌دهیم زیرا پلیس تذکرات لازم را قید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *