سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مرحوم پناهی‌ در عروسی‌ آهنگران + عکس

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 262598
در بخشی از «کتاب آهنگران» خاطره جالبی از مرحوم حسین پناهی درج شده است و عکسی از وی نیز در مراسم عروسی صادق آهنگران منتشر شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «کتاب آهنگران» شامل خاطرات صادق آهنگران مداح و حماسه‌خوان دوران جنگ است که به تازگی منتشر شده است و شامل ناگفته‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس است.

کتاب آهنگران با هدایت و نظارت صادق آهنگران تالیف و تنظیم شده است و حاوی ۲۲۰ صفحه از خاطرات و متن بیش از ۵۰۰ نوحه اجرا شده از سال ۱۳۵۸ تا رحلت حضرت امام خمینی(ره) است.

در بخشی از این کتاب خاطره جالبی از مرحوم حسین پناهی درج شده است و عکسی از وی نیز در مراسم عروسی صادق آهنگران منتشر شده است که در ذیل می‌ِآید:


نفر سوم از چپ مرحوم حسین پناهی هنرپیشه سینما و تلویزیون می‌باشد که آن شب تئاتر اجرا کرد. او اهل اهواز اما اصلیتش کهگیلویه و بویراحمدی بود. اویل انقلاب به عضویت سپاه پاسداران اهواز درآمد، اما بعد از حمله عراق به ایران گفت من اصلا روحیه این مسائل را ندارم، به همین جهت به تهران آمد و به عرصه هنرپیشگی پانهاد.

علاقمندان به تهیه این کتاب می توانند به «فروشگاه نشر یا زهرا» واقع در تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان شهدای ژاندارمری، پاساژ ناشران کوثر واحد شماره۲ مراجعه و یا با شماره‌های ۶۶۹۶۲۱۱۶-۶۶۴۶۵۳۷۵ تماس حاصل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *