سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

آغاز بکار یک شبکه تلویزیونی جدید

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 261493
شبکه‌ی تلویزیونی «تماشا» (فیلم و سریال) فعالیت آزمایشی خود را روی گیرنده‌های دیجیتال و با تبلیغ بیش از 20 سریال ایرانی و خارجی آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا،‌ شبکه تماشا با شعار «پخش برنامه‌های ماندگار» و بدون لوگو، به صورت آزمایشی روی آنتن گیرنده‌های دیجیتال قرار گرفته است.
 
«تماشا» بعد از سلامت دومین شبکه‌ای است که در ماه‌های اخیر به فعالیت آزمایشی می‌پردازد.
 
در حال حاضر،‌ آنتن شبکه «تماشا» با تبلیغ و آنونس سریال‌هایی که قرار است به زودی از این شبکه روی آنتن بروند پر شده است. چهار سریال کره‌ای،‌ شش سریال خارجی و 14 سریال ایرانی، از جمله سریال‌هایی هستند که در نوبت پخش شبکه تماشا قرار دارند و آنونس آن‌ها از این شبکه آزمایشی روی آنتن می‌رود.
 
سریال‌های «متشکرم»، «انسان خوب»، «فردا»، و «مهارت دستان ترو» سریال‌هایی از تلویزیون کره جنوبی هستند که قرار است از شبکه تماشا پخش شوند. بیشتر این سریال‌ها به مباحث پزشکی می‌پردازند.
 
«روزی روزگاری»،‌ «وفا»، «عمارت فرنگی»، «در چشم باد»، «تفنگ سرپر»، «دلیران تنگستان»، «به کجا چنین شتابان» و «زیر تیغ» هم سریال‌های تلویزیون ایران هستند که قرار است از تماشا روی آنتن بروند.
 
«خانه به دوش»، «نابرده رنج»، «خوش رکاب» و «خسته دلان» دیگر سریال‌های ایرانی هستند که شبکه تماشا برای آغاز پخش خود انتخاب کرده است.
 
«ماموران آبی‌پوش»، «کمیسر والانس» و «گردان خارجی» هم سریال‌های پلیسی جنایی شبکه تماشا خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


50تا شبکه ی دیگر هم که راه اندازی کنندفایده ندارد.هم اکنون شبکه های سیما به نوبت فیلمها را پخش میکند و گاهی مشاهده میشود که سه یا چهار شبکه اقدام به پخش یک سریال میکنند.مثل مختار در ایام محرم.تاسیس شبکه شاق نیست مهم این هست که فیلمها نو و تازه و بروز و جذاب باشند تا مخاطب رغبت نشستن پای تلویزیون را داشته باشد والاپخش مکرر در مکرر فیلم و سریال جذابیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
التماس دعا