پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مارادونا مربی عراق می‌شود

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 261482
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه پذیرفتن هدایت تیم ملی عراق قرار دارد.
به گزارش به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از ساکرنت، بر اساس اعلام نشریه‌های آرژانتینی، اسطوره فوتبال این کشور در آستانه امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال عراق برای بدست گرفتن هدایت این تیم است.
 
دیگو آرماندو مارادونا به همراه آرژانتین در جام جهانی 1986 به قهرمانی رسید، در سال 1990 عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و در جام جهانی 2010 نیز هدایت آلبی سلسته را بدست داشت.
 
تیم ملی فوتبال عراق در حال حاضر در گروه مقدماتی راهیابی به جام جهانی، پس از ژاپن و استرالیا در رتبه سوم قرار دارد. پیش از این زیکو برزیلی هدایت عراق را به عهده داشت. به عقیده بسیاری، انتخاب مارادونا به عنوان سرمربی عراق می‌تواند این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل برساند.
 
هرنان توفونی، یکی از مدیران برنامه مارادونا در این مورد گفت: ما پیشنهادی برای امضای قرارداد با دیگو داشتیم که آن را پذیرفتیم. قرار است روز جمعه کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال عراق بر سر مسائل مالی گفت‌وگو کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *