جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

90 درصد امریکایی‌ها مسلح هستند

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 261093
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد: حدود نود درصد آمریکایی‌ها سلاح در اختیار دارند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، این شبکه افزود: آمریکایی‌ها بیش از هر ملت دیگر سلاح کمری دراختیار دارند. مسئله در اختیار داشتن سلاح جنبه سیاسی نیز پیدا کرده است زیرا بسیاری از آمریکایی‌ها معتقدند داشتن سلاح، حق تضمین شده هر شهروند آمریکایی در قانون اساسی این کشور است.
 
این شبکه افزوده است: از سوی دیگر کارگاه‌ها و کارخانه‌های اسلحه سازی گروه فشاری را در آمریکا تشکیل داده‌اند که بر تصمیمات سیاسی اثر می‌گذارد و باید بگوییم که کمتر گروهی در این کشور دارای چنین نفوذی است.
 
اسکای نیوز تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که پس از هر قتل و کشتاری که در آمریکا صورت می‌گیرد پرونده لزوم مبارزه با حمل سلاح گشوده می‌شود.
 
این شبکه افزود: تصویب قانونی درباره ممنوعیت حمل سلاح، به حمایت نمایندگانی در کنگره که به شرکت‌های سازنده سلاح نزدیک هستند، نیاز دارد اما مشکل این جا است که بسیاری از این نمایندگان معتقدند راه حل مشکلات ناشی از حمل سلاح با مسلح کردن تعداد بیشتری از مردم حل می‌شود، زیرا دراین صورت مردم بهتر می‌توانند از خود دفاع کنند.
 
اسکای نیوز تصریح کرد: این منطق نشان می‌دهد که به زودی پایانی برای کشتار آمریکایی‌ها متصور نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *