جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پشت پرده خبرسازی علیه فعالان رسانه ای اصولگرا کیست؟

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 260756
منابع مطلع تاکید کرده‌اند که اصل این خبرسازی نیز توسط فرد مذکور و ابتدا با استفاده از ارسال پیامک‌های کوتاه صورت گرفته است.
به گزارش جهان، به‌تازگی روندی در رسانه های مرتبط با جریان انحراف آغاز شده و طی آن خبرسازی علیه افراد باسابقه و فعالان موثر رسانه‌ای جبهه اصولگرا را با هدف ملکوک کردن چهره آنان آغاز کرده اند. به موازات این اقدام سران و بدنه جریان انحرافی نیز می‌کوشند با طرح دعاوی حقوقی فعایت رسانه‌های منتقد دولت را مختل کنند.

این ماموریت حسب اطلاعات موثق به فردی از نزدیکان و مشاوران لیدر جریان انحراف سپرده شده است. وی که مسئولیت اکثر سایت های توقیف شده جریان انحرافی را برعهده داشته است، اکنون این ماموریت را در سایت روزنامه جریان انحرافی دنبال می‌کند و طی ماههای گذشته اقدام به انتشار اخبار کذبی علیه فعالین رسانه‌ای اصولگرا کرده است. در آخرین نمونه این خبرسازی‌ها، یکی از باسابقه‌ترین نیروهای مطبوعاتی اصولگرا در سایت روزنامه جریان انحرافی و خود این روزنامه متهم به ارتباط با فرقه ضاله بهاییت! شد. خبرسازی‌ای که با واکنش یک مسئول امنیتی مواجه و تصریح شد که با عاملان این خبرپراکنی برخورد خواهد شد. منابع مطلع تاکید کرده‌اند که اصل این خبرسازی نیز توسط فرد مذکور و ابتدا با استفاده از ارسال پیامک‌های کوتاه صورت گرفته است.

این فرد در گذشته از مواهب همراهی با جریان انحراف و کارچاق‌کنی رسانه‌ای برای لیدر آن بهره ها برده است و در وزارت نفت، جهاد دانشگاهی و شرکت‌های صنعتی در سمت‌های مختلفی به کار گرفته شده است و اکنون ضمن عضویت در برخی مراکز اصلی اطلاع‌رسانی دولتی، در ارگان جریان انحرافی به طراحی جنگ روانی علیه فعالان رسانه ای اصولگرا مشغول است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهانیها! روزی دست شما هم رو خواهد شد. بترسید از رسوایی!!!
....