جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خطر کسر امتیاز از استقلال و پرسپولیس

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 260660
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تعیین ضرب‌الاجل این کمیته برای باشگاه‌های بدهکار و کسر امتیاز از باشگاه‌های لیگ برتری و سایر باشگاه‌ها در رده‌های دیگر خبر داد.
به گزارش جهان، حسین عبدالهی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: باشگاه‌ها در لیگ برتر و سایر رده‌ها بدهی‌های فراوانی دارند و ما برای آنکه تکلیف‌ این بدهی‌های معوقه برای همیشه مشخص شود، بعد از اتمام حجت و صدور آرای مکرر تصمیم گرفتیم که ضرب‌الاجلی به باشگاه‌ها بدهیم تا برای پرداخت بدهی‌های معوقه خود اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: باشگاه‌های بدهکار حداکثر تا شروع نیم‌فصل دوم در لیگ برتر فرصت دارند بدهی‌های خود را بپردازند در غیر اینصورت هر باشگاه بر اساس میزان بدهی و تعداد طلبکارانش با کسر امتیاز جریمه خواهد شد.
 
عبدالهی در مورد اینکه میزان این کسر امتیاز چقدر خواهد بود، گفت: در مرتبه اول در صورتیکه باشگاه‌ بدهکار بدهی‌هایش را پرداخت نکند، سه امتیاز کسر می‌شود و بعد فرجه‌ای به باشگاه داده می‌شود تا بدهی‌ها را بدهد، ولی اگر باز هم باشگاه در پرداخت بدهی کوتاهی کند امکان دارد در مرتبه دوم شش امتیاز دیگر از باشگاه کم شود.
 
به گزارش فارس، به جز دو باشگاه سپاهان و نفت تهران تمام باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه پرسپولیس و استقلال بدهی‌های فراوانی دارند که در صورت پرداخت نکردن آنها از این باشگاه‌ها امتیاز کسر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *