پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

اعتراف ناخواسته‌ای که حامیان مهدی هاشمی کردند

+ تصویر
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 260526
به تازگی مکالمه تلفنی مهدی هاشمی با نیک‌آهنگ کوثر، محل اظهار نظر سیاسیون و برخی روزنامه‌نگاران قرار گرفت.
اعتراف ناخواسته‌ای که حامیان مهدی هاشمی کردند
جهان نيوز - گروه سیاسی:
به تازگی مکالمه تلفنی مهدی هاشمی با نیک‌آهنگ کوثر، محل اظهار نظر سیاسیون و برخی روزنامه‌نگاران قرار گرفت. انکار محتوای آن از سوی بستگان و خویشان مهدی هاشمی دور از انتظار نبود، اما تا کنون منکر اصل ارتباط مهدی هاشمی با وی نشده‌اند. اگر تنها همین مقدمه را بپذیریم که مهدی هاشمی با این کاریکاتوریست معاند ارتباط تلفنی ادامه دار داشته است، آشکارکننده بخشی از ارتباطات رسانه‌ای مخالفان دولت با دشمنان نظام است.

نیک‌‌اهنگ کوثر در ابتدای امسال پس از انتشار دست‌نوشته حمزه کرمی به مهدی هاشمی، توضیحاتی درباره ارتباط خود با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در زمان ریاست مهدی هاشمی ارائه کرد. اگرچه پذیرش ادعاهای وی برخلاف اصول حقوقی است، اما اصل اینکه وی پس از خروج از ایران ارتباط خود را مهدی هاشمی حفظ کرده است، با انتشار این مکالمات قطعی به نظر می‌رسد.

کوثر در همان نوشته نیز به مواردی از خواسته‌های مهدی هاشمی از خود اشاره کرده که با محتوای مکالمات افشا‌شده هماهنگ است:

«  ... اختلاف عمده من با مهدی هاشمی بر سر اطلاعات نادرستی بود که به رسانه‌ها می‌داد، همینطور اطلاعاتی در باره ثروت رهبری جمهوری اسلامی که با واقعیت جور در نمی‌آمد... تلاشش برای هم‌خط کردن رسانه‌های خارج از کشور برای اطلاع‌رسانی بر مبنای منافع پدر و خانواده‌اش. لطفا میزان خبرها و انتقادات را از هاشمی رفسنجانی در سایت‌های سبز و رفرمیست بررسی کنید! »


حامیان سیاسی و رسانه‌ای مهدی هاشمی با خدشه در مضمون و محتوای منتشر شده از این مکالمات  - خواسته یا ناخواسته - بر اصل ارتباط مهر تایید زده‌اند. از آنجا که وی مسئولیتی برای بهره‌برداری مفید از ظرفیت نویسندگان ضدانقلاب نداشته، اصل این ارتباط منشأ اتهام محسوب می‌شود. کشف انگیزه و اهداف وی در این ارتباط و آسیب‌هایی که به منافع ملی وارد کرده، مسئولیتی است که بر عهده نهادهای قضایی و امنیتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شنود تلفن مصداق جرم است حالا درستی یا نادرستی جای خود دارد .
United Arab Emirates
ایا اگراین اعتراف به نفع هاشمی بود باز هم این همه با اب تاب پخش میکردید ؟
United States
انقدر این جماعت، ادم به نفع کارکن دارن که در اون صورت نیاز نبود اینا خبر به نفعشون بزنه. شما چته؟ ناراحتی پرده ها داره کنار میره؟!