شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

انتخاب رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 259807
مجید آخوندی به عنوان رییس ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از از واحد مركزی خبر، متن حكم صارده بدین شرح است:

جناب آقای مجید آخوندی

معاون محترم سیاسی
سلام علیكم ؛
نظر به شایستگی ، توانمندی و تجارب مفید، شما را به سمت رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها منصوب می نمایم.

با توجه به نقش  با اهمیت رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری ، جنابعالی ماموریت دارید با ایجاد هماهنگی بین معاونت ها و تمام بخش های خبری ، تولیدی وپژوهشی سازمان صدا و سیما و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها، اقدامات زمانبندی شده تا برگزاری كامل انتخابات را انجام داده و بر حسن اجرای سیاستهای نهایی نظارت نمایید.

اطلاع رسانی دقیق ، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی طرفی و اجرای برنامه های متنوع و جذاب به منظور بالابردن آگاهی های عمومی و ایجاد انگیزه برای حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق های رای از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها است.
نتایج تجزیه و تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات و تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر به اینجانب منعكس نمائید.

از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام این ماموریت خواستارم.
سید عزت الله ضرغامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *