چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شورایی‌برای حل‌اختلاف حوزه‌هنری و ارشاد

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 259741
شورایی به ریاست قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختلافات فی‌مابین بین حوزه هنری و وزارت ارشاد را بررسی و حل و فصل خواهد کرد.
به گزارش جهان، حبیب ایل بیگی، مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری در گفت‌وگویی با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود قرار است جلسه‌ای برای حل مسائل فی‌مابین حوزه هنری و وزارت ارشاد برگزار شود، تصریح کرد: ما هم شنیده‌ایم که قرار است به این منظور، شورایی به ریاست آقای پورمحمدی برگزار شود و ایشان با مسئولیت خودشان مسائل را حل و فصل کنند.
 
وی همچنین درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون حل مشکل اکران فیلم‌ها در «آزادی» اظهار کرد: مدیریت سینما «آزادی» همچنان با حوزه هنری است و باید دید در آینده چه فیلم‌هایی را روی پرده می‌فرستد.
 
مدیر سینما «آزادی» هم درباره حل مشکل نمایش فیلم‌ها در این سینما به ایسنا گفته است: « با توجه به توافق فی‌مابین دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرار بر این شد که مدیریت اکران پردیس سینمایی آزادی به هیات مدیره مؤسسه آزادی واگذار شود».
 
وی در خصوص اکران‌های آتی این سینما هم بیان کرده است: «با توجه به اینکه سینما آزادی قرارداد ثبت شده با دو فیلم «پله آخر» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را دارد، باید از فردا حواله این دو فیلم صادر شود تا به اکران درآیند و همچنین ادامه قراردادها در پیش گرفته شود».
 
البته حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرده اما در عین حال از حل مشکل سینما «آزادی» استقبال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *