جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
از خرید سکه‌های فاقد وکیوم اجتناب کنید

زمان مناسب برای خرید سکه و طلا/ چند نکته برای خرید طلا

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 259620
زماني كه مردم مي‌خواهند به عنوان سرمايه‌گذار وارد بازار شوند، با زماني که به‌عنوان مصرف‌کننده اقدام به خريد طلا مي‌کنند، متفاوت است و از اين منظر، بايد مدتي بازار را در نظر گرفت و اطلاعات جمع کرد.
زمان مناسب برای خرید سکه و طلا/ چند نکته برای خرید طلا
به گزارش جهان، محمد کشتي آراي رييس اتحاديه کشوري طلا و جواهر در گفت وگو با اقتصادپرس اظهار داشت: در حال حاضر ضربان بازار طلا تند مي زند و اين تندي ضربان، عده اي را به سمت بازار جذب کرده است، اما مردم براي اين كه ضرر نکنند، بايد دقت داشته باشند که قيمت ها در بازار واقعي باشد و سپس اقدام به خريد کنند.

وي توصيه كرد: زماني که مسوولان در رسانه ها اعلام مي کنند که بازار با حباب قيمت مواجه است، مردم بايد تا زماني كه ضرورتي براي خريد سكه و طلا وجود ندارد، به بازار مراجعه نكنند؛ چرا كه هنگام افزايش قيمت ها، زمان مناسبي براي هر گونه خريدي نيست.

رييس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با ذكر مثالي ادامه داد: زماني كه مردم مي خواهند به عنوان سرمايه گذار وارد بازار شوند، با زماني که به عنوان مصرف کننده اقدام به خريد طلا مي کنند، متفاوت است و از اين منظر، بايد مدتي بازار را در نظر گرفت و اطلاعات جمع کرد.

كشتي آراي تصريح كرد: نکته اي كه مصرف کنندگان و خريداران بازار بايد توجه كنند، اين است که حتما از واحدها و مغازه هايي خريد کنند که جواز کسب داشته باشند. به عبارتي، مردم از خريد سکه هاي فاقد وکيوم و پلمپ اجتناب کنند.

وي افزود: فاکتور خريد در مورد مصنوعات طلا و زيورآلات، نکته ديگري است که مردم بايد در هنگام خريد از فروشنده تحويل بگيرند و مابه ازاي خريدي که مي کنند، از فروشنده فاکتور بخواهند.

رييس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با تاكيد بر اين كه حتي المقدور از يک مغازه خاص خريد شود، خاطرنشان كرد: بايد نسبت به فروشندگان اعتماد كافي داشته باشيد و از خريد در مغازه ها و واحدهايي که پيشنه و آشنايي ندارند، خودداري شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *