شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

"مرد نورانی" در مسجد النبی + عکس

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 259469
انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "عبدالواحد الحطاب" مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.

این درحالی است که روزنامه سعودی "عکاظ" به نقل از "سعد العوفی" مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.

"شیخ دکتر غازی المطیری" استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.
المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.

روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفتاب بهش خورده
بنام خدا
ما ملت مستضعفین جهان منتظر آن منجی بشریت هستیم که از مکه طلوع خواهد کرد و جهان را پر از نور عدل خواهد کرد . و ان فرزند زهرا (س) مهدی منتظر (س) می باشد .
عرض ادب دارم بپیشگاه مهدی صاحب الزمان (س) ؛ امیدوارم خداوند مهربان فرج امام مان را هر چه زودتر فراهم فرماید. امروز بیداری اسلامی در جهان موجب شده است که مستضعفین نیز بیدار شوند . به امید پیروزی اسلام علیه کفر واستکبار جهانی
Iran, Islamic Republic of
فیلمش هست؟
Iran, Islamic Republic of
چرا برای نفرات بغل دستیش جلب توجه نمی کنه؟
اللهم صل علي محمد و ءآل محمد و عجل فرجهم
ما منتظریم انتقام سیلی زهرا (ع)بگیریم .
Serbia
اطرافيان خيلي بى تفاوتند