جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

رونق مدل شيشه‌‌ای در آرايشگاه‌ های زنانه!

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 258971
هر روز يكي از نابهنجاري‌ها و تخلفات موجود در آرايشگاه‌هاي زنانه رونمايي مي‌شود! از انجام برخي امور تخصصي و پزشكي مثل تجويز نسخه‌هاي سرخود براي چاقي و لاغري گرفته تا نسخه‌هاي صادر شده براي پوست و خدمات ليزر و تتو!
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جوان، هر روز يكي از نابهنجاري‌ها و تخلفات موجود در آرايشگاه‌هاي زنانه رونمايي مي‌شود! از انجام برخي امور تخصصي و پزشكي مثل تجويز نسخه‌هاي سرخود براي چاقي و لاغري گرفته تا نسخه‌هاي صادر شده براي پوست و خدمات ليزر و تتو! 
 
ترويج فالگيري، رمالي و خرافات هم يكي ديگر از اتفاقات خطرناكي است كه در آرايشگاه‌هاي زنانه رخ مي‌دهد.
 
اخيراً هم يكي ديگر از اين نابهنجاري‌ها و آسيب‌ها رونمايي شد و آن، ترويج مصرف ماده مخدر شيشه در آرايشگاه‌هاي زنانه است! جالب و تأسف بار اين است كه برخي آرايشگاه‌هاي زنانه، مصرف ماده تخديري شيشه را براي لاغري و رفع چين و چروك پوست تجويز و ترويج مي‌كنند! 
 
هرچند در اكثر شهرهاي كشور، حداقل چند مورد از اين آرايشگاه‌ها كه مبلغان مصرف شيشه هستند، فعاليت مي‌كنند اما تعدد اين آرايشگاه‌ها در شهرهايي همچون تهران، كرمانشاه، شيراز، كرج و برخي شهرهاي شمالي كشور بيشتر است.
 
 صاحبان اين آرايشگاه‌ها به زناني كه به دنبال لاغري، باربي شدن يا رفع چين و چروك صورتشان و در پي زيباتر شدن هستند، توصيه مي‌كنند كه بهترين و مؤثرترين راهكار، مصرف شيشه است! آنها در پاسخ به اين پرسش كه «مگر شيشه اعتيادآور نيست» هم با قاطعيت تأكيد مي‌كنند كه اعتيادآور نيست!
 
 برخي زنان و دختران ساده دل و اهل ريسك هم با طناب پوسيده صاحبان اين آرايشگاه‌ها ته چاه ويل مصرف شيشه مي‌روند و زندگي، سلامت، خانواده و خودشان را نابود مي‌كنند. 
 
مسعود محمدي، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه يكي از مهمترين دلايل مبتلا شدن برخي زنان و دختران جوان به ايدز را مصرف شيشه در اثر القائات آرايشگاه‌هاي زنانه مي‌داند.
 
 او در همايش دانشجويي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي تصريح كرد: « متأسفانه با سوژه‌يابي‌هاي صورت گرفته مشخص شده كه مصرف شيشه در بسياري از زنان بر مبناي همين باورهاي غلط انجام شده است.
 
 البته وجود باورهاي غلط در خصوص مصرف شيشه تنها مختص بانوان نيست و موردي پيش آمده كه حتي در ساك ورزشكار تيم ملي هم شيشه پيدا كرده‌ايم و اين ورزشكار با اطمينان خاطر عنوان كرده كه شيشه را تنها به خاطر كاهش اضافه وزن خود مصرف كرده است.» اين در حالي است كه برخي از زنان آرايشگر، علاوه بر تجويز، رسماً فروشنده ماده مخدر شيشه هستند! 
 
مروجان مصرف شيشه در آرايشگاه‌هاي بانوان در حقيقت در راستاي فعاليت‌هاي تبليغاتي شبكه‌هاي ماهواره‌اي براي ترويج «باربيسم» و باربي شدن فعاليت مي‌كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا تلوزيون در اخبار سراسري نميگه؟