پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

خودرو اهدایی امیر قطر که قاتل فرمانده ارشد حماس شد +عکس

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 258772
اطلاعات موثق حاکی از آن است که در جریان سفر اخیر شیخ حمد، امیر قطر و موزه، همسرش به نوار غزه،‌ اهداف و مکان‌های تعدادی از شخصیت‌های اصلی جنبش حماس مشخص شد.
به گزارش جهان، گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در سایت اینترنتی خود نوشت: خودرو شهید الجعبری در نمایشگاه جنایت های صهیونیست ها در حملۀ اخیر به غزه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش العالم، این خودرو، هدیۀ امیر قطر بود و به گفتۀ کارشناسان جهان عرب، با توجه به تجهیز آن به سیستم های رد یابی و اتصال به منابع رژیم صهیونیستی، امکان ردیابی شهید جعبری را برای هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم فراهم کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000258/nf00258772-1.jpg

اطلاعات موثق حاکی از آن است که در جریان سفر اخیر شیخ حمد، امیر قطر و موزه، همسرش به نوار غزه،‌ اهداف و مکان‌های تعدادی از شخصیت‌های اصلی جنبش حماس مشخص شد.
 
این اطلاعات موثق حاکی از آن است که امیر قطر در این سفر به رهبران حماس خودرو، ساعت‌ها و خودکارهایی را اهدا کرده که دارای تجهیزات ارتباطی با ماهواره‌های اسرائیلی بوده که به کمک آن می‌توان اماکن حضور این رهبران را مشخص کرد.

ترور «احمد الجعبری»‌ از فرماندهان ارشد گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی [حماس] توسط جنگنده‌های اسرائیلی، به کمک این تجهیزات صورت گرفته که به طور آشکارا مشارکت قطر در این عملیات را نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این اعراب خودشون افتادن به جون هم ...
عکس کو؟
China
کو گوش شنوا. کاش حماس دوستهای واقعی و دشمنانش را خوب بشناسه
عجب ماشینیه ها!!!
+عکس؟؟؟؟؟
این که عکس نداره!!!
حداقل بالای تیتر خبر عکس را حذف کنید شما که نمی تونید یه عکس را درج کنید