شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

امام به کدام نوه خود بیشتر علاقه داشت؟

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 257952
هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود به اشاره امام خمینی(ره) در مورد علاقه بیش از حد به یکی از نوه‌های خودشان می پردازد.
به گزارش جهان به نقل از نامه، آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات سال 67 خود می‌نویسد: در منزل بودم. کارهای عقب مانده مجلس را که به خانه آورده بودم، انجام دادم. آقای محمدحسن زورق آمد. گزارش سفر به هند، مالزی و پاکستان را داد و درباره تبلیغات بحث شد. آقای سید علی اکبر محتشمی وزیر کشور تلفنی اطلاع داد که قاتل دکتر کاظم سامی را دستگیر کرده‌اند و مجدداً اطلاع داد که شناخته شده ولی فراری است و دستگیر نشده است.

محسن ظهر اینجا بود. درباره آینده صنایع موشکی سپاه، با توجه به شرایط «نه جنگ – نه صلح» صحبت شد. عصر یک فیلم تماشا کردم. شب مهمان احمدآقا بودم؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم بودند. درباره امور جاری کشور مذاکره شد. امام هم در جلسه شرکت کردند. حالشان خیلی خوب است. گفتند در فکرند که نامه ای به آقای گورباچف«رهبر اتحاد جماهیر شوروی» بنویسند. خبر نامه دوم کارتر و پیغام صدام را به ایشان دادیم. علی نوه امام،  فرزند احمدآقا  با امام بود. امام گفتند به این بچه بیش از هر کس دیگر علاقه مندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *