پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اتمام 2هزار واحد مسکونی در ورزقان

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 257513
فرماندار ‌ورزقان گفت: 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان تا مرحله تعهد شده به اتمام رسیده است.

به گزارش جهان، محرم فروغی امروز در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در این تعداد واحد مسکونی مرحله ایزوگام سقف، گچ خاک داخلی، نصب شیشه، در و پنجره اجرایی شده است.

وی افزود: تا قبل از عاشورا و تاسوعا 5 هزار و 200 واحد به مرحله فنداسیون‌ریزی، 4 هزار و 700 واحد اسکلت‌بندی، 3 هزار و 700 واحد سقف و بتن‌ریزی رسیده‌اند.

فروغی روند ساخت و ساز را منوط به شرایط آب و هوایی دانست و گفت: ادامه روند ساخت و ساز وابسته به شرایط آب و هوایی است و در صورت ادامه بارش‌ها منحصر به انجام مراحل داخلی واحدهای مسکونی خواهد شد.

وی با اشاره به چهار مورد کالای اساسی در نظر گرفته شده برای زلزله‌زدگان گفت: این اقدام نیز به صورت تدریجی انجام می‌شود زیرا انتقال اقلام به شهرستان زمان‌بر است و حداقل روزانه 20 خانوار برای دریافت کالاهای اساسی معرفی می‌شوند.

فرماندار شهرستان ورزقان‌ لباس گرم، پتو، بخاری برقی، ولور نیاز زلزله‌زدگان اعلام کرد و گفت: باتوجه به برودت هوا و سکونت تعدادی از زلزله‌زدگان در چادرها به دلیل تعمیری بود واحدهای مسکونی‌شان و عدم تعلق کانس به این نوع واحدها نیاز به اقلام اشاره شده در مناطق زلزله‌زده همچنان وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خجالت بکشید...