چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

"زلزله‌زده چادرنشین نداریم"

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 257482
فرماندار اهر کار احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق زلزله این شهرستان تمام شده است، گفت: تمام زلزله‌زدگان یا خانه‌دار و یا اسکان موقت شده‌اند و در حال حاضر کسی در چادرها زندگی نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در ‌ارتباط‌ با پیشرفت فیزیکی بازسازی مناطق زلزله‌زده روستایی اظهار کرد: تاکنون آرماتوربندی 3 هزار و 400 واحد مسکونی روستایی، سقف 2 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی و کار احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی تمام شده است و در خود شهر نیز در حال رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان هستیم.

فرماندار  اهر تصریح کرد: تمام زلزله‌زدگان یا خانه‌دار و یا اسکان موقت شده‌اند و در حال حاضر کسی در چادرها زندگی نمی‌کند و مسئولان نیز در حال رفع مشکلات برق، آب، گاز، مخابرات مناطق زلزله‌زده هستند تا ان‌شا‌الله کسی با مشکلی روبه‌رو نشود.

خسارت به 25 هزار واحد مسکونی بر اثر زلزله

وی از ارزیابی خسارت بیش از 25 هزار و 400 واحد مسکونی در سطح شهر اهر خبر داد.

صدیقی، در ارتباط با سرمایه‌گذاری در شهرستان گفت: با و جود زلزله از مسائل تولیدی غافل نیستیم و پیگیر تعهدات خود در حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش سرمایه‌گذاری هستیم.

فرماندار شهرستان اهر، بر فعال شدن کار گروه‌های مختلف و تشکیل جلسات و پیگیری مصوبات کار گروه‌ها تأکید کرد.

صدیقی از تهیه طرح جامع پنج ساله، 10 ساله و 20 ساله شهرستان اهر خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *