جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عیادت هاشمی از آیت‌الله تهرانی

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 257258
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی بستری شدن آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی با حضور در بیمارستان‌ از ایشان عیادت كرد.
به گزارش جهان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این ملاقات از نزدیك در جریان مداوای ایشان قرار گرفت و از خداوند متعال آرزوی سلامت و بهبود كامل آیت‌الله حاج آقای مجتبی تهرانی را مسألت کرد.

آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، از مراجع تقلید مقیم تهران است كه حدود نیم قرن سابقه تدریس و تربیت شاگردان فاضل در علوم حوزوی دارد. ایشان،با سخنرانی‌های اخلاقی و اعتقادی در جلسات هفتگی و ماه‌های رمضان و محرم،تاثیر فراوانی در تربیت نفوس داشته و درس‌های اخلاقی و اعتقادی ایشان علاقمندان زیادی دارد.

پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی در روزهای اول محرم درباره وضعیت جسمانی این مرجع تقلید و استاد اخلاق اطلاعیه‌ای منتشر كرده بود كه در آن آمده است: همانطور كه عموم شركت‏‌كنندگان جلسات اخلاق و معارف اسلامی آیت‌الله حاج‏‌آقا مجتبی تهرانی، در شب‏های اوّل محرّم ملاحظه كردند، حال عمومی حضرت استاد مساعد نیست و نمی‏‌توانند برای وعظ و افاضه در جلسه حضور پیدا كنند. به‏‌همین جهت منبرهای دهة اوّل محرّم ایشان تعطیل گردید.

در ادامه این اطلاعیه چنین آمده است: از تمامی مؤمنین و دوستداران اهل‏بیت علیهم‏السلام تقاضا می‏شود كه در این ایّام پر بركت كه متعلّق به حضرت اباعبدالله‏ الحسین(علیه السلام) است، برای سلامتی ایشان به آن حضرت توسّل نموده و سوره حمد را جهت شفای معظّم‌‏له قرائت نمایند. باشد كه خدای متعال، با شفاعت حضرات معصومین علیهم‏السلام و به بركت سوره حمد، سایه این مبلّغ راستین دین و مروّج معارف مكتب اهل‏بیت را بر سر خادمان شریعت، تمامی مقلّدین و دیگر دوستداران ایشان مستدام بدارد.

خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی،دیروز بر اساس آخرین اطلاعاتی كه از وضعیت جسمانی آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی به دست آورد نوشت: پزشكان معالج برای بهبود حال ایشان تلاش می‌كنند و در عین حال از مردم می‌خواهند برای شفای این عالم ربانی دعا كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *