جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بارسا فاصله خود را با رئال به يازده امتياز رساند

دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 256714
تیم فوتبال بارسلونا روز یکشنبه در هفته سیزدهم لا لیگا ،لوانته را با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبید و فاصله خود را با رئال مادرید به یازده امتیاز رساند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، بارسا، صدرنشین لا لیگا همچنین فاصله سه امتیازی را با اتلتیکو مادرید، رقیب اصلی خود حفظ کرد.

لیونل مسی آرژانتینی مقابل لوانته سومین بار متوالی دو گل به ثمر رساند اما آندرس اینیستا روی هر چهار گل بارسا تاثیر گذار بود و خط دفاع حریف را آزار داد.

بارسا در نیمه نخست چندان موفق نبود اما این هافبک ریز نقش در نیمه دوم با دو پاس گل به لیونل مسی ( در دقایق چهل و هفت و پنجاه و دو ) و به ثمر رساندن گل سوم در دقیقه پنجاه و هفت نتیجه بازی را رقم زد.

سسک فابرگاس نیز در دقیقه شصت و سه گل چهارم این تیم منطقه کاتالونیا را به ثمر رساند. تنها خبر بد برای بارسا در بازی مقابل لوانته مصدومیت آلوز و خروج او از میدان در دقیقه چهارده بود.

تیم تیتو ویلانووا تنها تیم بدون شکست لا لیگا است و خط حمله این تیم با به ثمر رساندن چهل و سه گل برتری ویژه ای نسبت به رئال مادرید (‌ سی و دو گل ) دارد.

لوانته با این شکست با بیست امتیاز در رده ششم لا لیگا قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، لیونل مسی با دو گلی که درون دروازه لوانته قرار دارد، با نوزده گل در صدر گلزنان لا لیگا قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *