پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین تحولات کربلا در آستانه عاشورا+عکس

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 256531
مسئولان رسمی با اعلام آماده شدن کربلا برای روز عاشورا اعلام کردند تا فردا(روز عاشورا) تعداد زوار به 4 میلیون و از جمله 400 هزار غیرعراقی می‌رسد.

به گزارش جهان به نقل از فارس امروز در کربلا تاسوعای حسینی دارای حال و احوال دیگری است و به نوشته پایگاه رادیو اسلامی هدی تا روز هفت محرم بیش از یک میلیون زائر وارد کربلا شده‌اند که 200 هزار تن از آنها زائران غیرعراقی هستند.

به گفته سالم الزبیدی مسئول رسانه‌ای استانداری کربلا با بیان اینکه زوار غیرعراقی کربلا از 25 کشور هستند، تاکید کرد: به نظر می‌رسد تا فردا(روز عاشورا) تعداد زوار به 4 میلیون و از جمله 400 هزار غیرعراقی برسد.

در همین حال خطرات تروریستی همچنان جان زوار اباعبدالله الحسین(ع) را تهدید می‌کند به گونه‌ای که به گفته سرهنگ احمدمحمد عمران سخنگوی نیروهای امنیتی کربلا تاکنون 8 نفر از تروریست‌ها شب گذشته در شمال کربلا دستگیر شده‌اند.

مشکل بهداشتی نیز مشکل دیگر موجود در کربلاست که مسئولان شهر کربلا ضمن پخش کیسه‌های زباله با ارسال پیامک‌هایی از زوار امام حسین(ع) خواسته‌اند تا غذای خود را تنها از مراکز معتبر تهیه کنند.


 

عکس‌های زیر بخش‌های متفاوتی از عزاداری در 8 روز گذشته در کربلا را نشان می‌دهد.

 

 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *