پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خودروهای پلیس در سال 2025 +تصاویر

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب: 255791
خودروهایی که معمولا برای پلیس ساخته می شوند دارای امکانات ویژه هستند و غالبا با خودروهای عادی تفاوت هایی در امکانات و همچنین موتور خودرو دارند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر ساله طرح های بسیار زیادی از سوی شرکت های خودرو سازی به عنوان طرح های پلیس ارائه می شود که هر کدام آن ها ویژگی های منحصر به خودشان را دارند.

به تازگی گروه طراحان شرکت خودروسازی "بی ام دبلیو" طرحی بسیار زیبا و خاص را برای خودروهای پلیس ارائه داده اند که دارای امکانات ویژه مخصوصا در شهرهای بسیار بزرک است.


این خودرو دارای یک طراحی بسیار زیبا و خاص در بدنه است و با سیستم های برقی و مغناطیسی احتمالا کار خواهد کرد. که البته هنوز این موضوع به طور رسمی تایید نشده است.

طراحان پیش بینی کرده اند تا سال 2025 که سال ارائه این خودرو به بازار است احتمالا بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا از ترافیک رنج می برند و ممکن است حتی پلیس نیز در این ترافیک ها گیر کند.





مهندسین برای اینکه مشکل ترافیک و فرار کردن مظنون را به گونه ای حل کرده باشند هواپیماهای بی سرنشینی در این خودرو کار گذاشته اند که می تواند در ارتفاع خاصی پرواز کند و آخرین اطلاعات مربوط به مضنون را به ماشین بفرستد.

طراحان بی ام دبلیو گفته اند که تا آن سال احتمالا تغییراتی را در طرح کلی ایجاد خواهند کرد و همچنین ممکن است امکانات خاص دیگری را در آن قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *