شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تسلیت بی‌بی‌سی، فقط به یک شهید غزه!

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب: 255351
بنگاه خبرپراکنی انگلستان (بی بی سی) از میان ده ها شهید و صدها مجروح حملات وحشیانۀ اشغالگران به غزه، تنها با خانوادۀ یکی از آنان ابراز همدردی کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، شورای ریاست بی بی سی در پیامی، مراتب تسلیت عمیق خود را به "جهاد مشهراوی" کارمند نمایندگی این شبکه در غزه به مناسب شهادت فرزند 11 ماهه اش اعلام؛ و با وی ابراز همدردی کرد.

منزل خبرنگار بی بی سی در غزه چهارشنبۀ گذشته هدف حملات اسرائیل قرار گرفت و فرزند 11 ماهۀ او در این حمله کشته شد.

شورای ریاست بی بی سی در پیام تسلیت خود آورده است: «ما در این شرایط دردناک خود را در کنار "جهاد" و خانواده اش می بینیم و به کارکنان دفتر بی بی سی در غزه که با وجود همه خطرات، برای پوشش کامل وقایع می کوشند، افتخار می کنیم».

تسلیت گزینشی بی بی سی به خبرنگار خود در غزه در حالی صورت می گیرد که سرکردگان دولت استعمارگر بریتانیا، به عنوان طراحان اصلی غصب و اشغال سرزمین فلسطین؛ در کنار سران آمریکا که حامیان اصلی رژیم اشغالگر هستند، عاملان اصلی جنایات وحشیانۀ صهیونیست ها در 60 سال اخیر به شمار می روند و رسانه های غربی ضمن سکوت وقیحانه در قبال ابعاد گستردۀ کشتار فلسطینیان، آن را حق طبیعی صهیونیست ها می دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *