پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

چگونه دیابت را درمان کنیم؟

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 254840
رئیس موسسه تحقیقات حجامت ایران در خراسان رضوی گفت: طب اسلامی سنتی درمان قطعی دیابت را بدون عارضه دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا کریمی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه شورای عالی برنامه ریزی فناوری اطلاعات طب سنتی ایران گفت: در درمان سنتی دیابت که یکی از شایع‌ترین بیماری‌های داخلی است، فرد می‌تواند به راحتی زندگی کند و دیگر نیازی به درمانهای شیمیایی ندارد.

وی افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه حضور جوانان در عرصه اجرایی و علمی و همچنین حضور نهادهای مردمی در فعالیت های اجتماعی موسسه تحقیقات حجامت در این راستا گام برداشته است.

وی بیان کرد: خراسان رضوی پیشگام تولید علم در فضای سایبری است و این حاصل زحمات معاونت فناوری اطلاعات این موسسه در خراسان است.

کریمی اشاره به اینکه داروهای بومی نیاز به حمایت دارد تا در کشور به تولید برسند افزود: خراسان رضوی در راه تولید داروهای سنتی در کشور پیش قدم است.

وی با بیان اینکه در درمان سنتی ۱۰ درصد از استانهای دیگر پیش هستیم بیان کرد: خراسان رضوی پیشگام تولید علم در فضای سایبری است.

رئیس موسسه تحقیقات حجامت ایران در خراسان رضوی از کسب رتبه اول در کشور در فرهنگ سازی برای استفاده از طب سنتی خبرداد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *