پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عارف ازجنس سران فتنه نیست

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 254356
معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه نمی توان تمامی اصلاح طلبان را برانداز و ضد انقلاب معرفی کرد در عین حال گفت: ما نمی توانیم شخصی همچون محمد رضا عارف را هم راستای محمد خاتمی، موسوی و کروبی معرفی کنیم.
به گزارش جهان، حمیدرضا مقدم فر در گفتگو با مهر، به استراتژی اصلاح طلبان علیه اصولگرایان اشاره کرد و گفت: امروز عده ای از اصلاح طلبان گفتمان جریان انحرافی را به تمامی اصولگرایان ربط می دهند و می خواهند اینگونه القاء کنند که جریان اصولگرا نیز دچار انحراف شده است، در حالی که در درون جریان اصلاحات انحرافات زیادی دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز فراموش نکرده ایم که در دوران حاکمیت اصلاح طلبان چه حلقه ها و گروه های انحرافی شکل گرفته بود که کاملا از اصول و ارزش های انقلاب منحرف شده بودند، در این راستا می توان به سکولارها، لائیک ها و گروه های براندازی اشاره کرد که در دل اصلاحات دچار فسادهای اعتقادی، مالی، اخلاقی و ... شده بودند.

معاون فرهنگی سپاه در عین حال با بیان اینکه نمی توان تمامی اصلاح طلبان را برانداز و ضد انقلاب معرفی کرد، افزود: درست است که فتنه ۸۸ توسط چهره های شاخص این جریان رقم خورد اما با این حال ما نمی توانیم فتنه ۸۸ را به کل اصلاح طلبان ربط دهیم، البته برخی از آنها در قبال این فتنه سکوت و موضع روشنی را اعلام نکردند اما قلبا با این ساختار شکنی ها مخالف بودند.

وی همچنین افزود: ما نمی توانیم شخصی همچون محمد رضا عارف را هم راستای محمد خاتمی، موسوی و کروبی معرفی کنیم.

مقدم فر موضع گیری به موقع در فضای سیاسی کشور را لازم دانست و اظهار داشت: اصولگرایان وقتی با موضع گیرهای جریان انحراف روبه رو شدند به موقع واکنش نشان دادند، حتی مجلس در قبال این نظرات و گفتمان جریان انحرافی ملاحظه ای نکرد و اعتراض کرد از این رو از جریان اصلاحات و بعضی از اصلاح طلبان انتظار داشتیم در مقابل فتنه سکوت نمی کردند.

وی گفت: از این رو و با توجه به عملکرد و سابقه اصلاح طلبان آنها باید به این سوال پاسخ دهند که چرا می خواهند جریان انحرافی را به تمامی اصولگرایان ربط دهند؟ آیا موضع گیری اصولگرایان در قبال انحراف آشکار نبوده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده که راجع به عارف انصاف ورزیدی